ultralyd

again?

Flørter med forumet
Var på ultralyd i dag. Er ca uke 12 nå....så kommer nok til å avsløre meg ganske snart. Men må vite at hele familien er informert.....kanskje til uka...men tilbake til ultralyden og det jeg fikk vite der.

Mens jeg lå på benken drev hun og pekte til studenten som var med på undersøkelsen. Jeg spurte hva det var, og hun antydet at spiralen hadde perforert livmorveggen. Dette var jeg engstelig for før jeg satte inn spiral og tårene bare pressa på. Jeg ble sint og redd. Hun kunne ikke med sikkerhet si hva som var tilfelle. Hun sa det så ut som at spiralen var utenfor livmoren. Det var på mange måter bra, for da var det ikke i nærheten av fosteret. Men jeg satt igjen med 1000 spørsmål (jeg spurte, men fikk lite skikkelige svar følte jeg.). Hvis dette er tilfellet, så vil ikke spiralen komme ut under fødselen, men den må fjernes i ettertid med f.eks kikkhullsoperasjon. Ved et kesiersnitt kan de ta den i samme slengen. Når gynekologen nevnte keisersnitt ble jeg litt engstelig. Det er noe jeg helst vil unngå, men børe jeg kanskje ta det nå. som sagt 1000 spørsmål. Blir nok ordinær ultralyd i slutten av mars, så da får jeg kanskje bedre svar på noen ting. Ellers ser jeg veldig frem til ny jordmortime. Trenger noen å prate med ja. Ble veldig rotete det her, men bær over med meg.

ORIGINAL: Holie

Lykke til [:D] Vet ikke helt hva jeg skal skrive, så sender deg mange varme klemmer og håper alt ordner seg[:D][:D]

takk! :-)

Det går nok så bra så!!!!
Men ble du altså gravid på spiralen??? Huff, trodde det skulle være nokså sikkert, jeg! [8|] Men har jo hørt om slike tilfeller ja...

ORIGINAL: Holie

Lykke til [:D] Vet ikke helt hva jeg skal skrive, så sender deg mange varme klemmer og håper alt ordner seg[:D][:D]

SIGN! Klemmer!

ORIGINAL: Grete71

Det går nok så bra så!!!!
Men ble du altså gravid på spiralen??? Huff, trodde det skulle være nokså sikkert, jeg! [8|] Men har jo hørt om slike tilfeller ja...

ja, for den forsvant dit den ikke skulle. Perforering skjer visstnok i en promille av tilfellene spiral blir satt inn.

Back
Topp