Ultralyd

theani

Glad i forumet
Da har jeg fått innkallelse til ultralyd lørdag den 12. Dagen før vi reiser til syden [:)] Gleder meg til å se bankende hjertet og da kan jeg endelig få ro i kroppen [:)]

Så bra! [:D] Kjekt å få det gjort før du reiser på ferie[:)]

Lykke til[:)][:)] 

ja, da kan jeg bare kose meg mens vi er i syden [:)] Men håper virkelig på utvendig ultralyd [:-]

Tusen takk [:)]
ja, da kan jeg bare kose meg mens vi er i syden [:)] Men håper virkelig på utvendig ultralyd [:-]

Det blir bra! Tok det lang tid fra du sendte henvendelsen til du fikk svar på time?

ORIGINAL: MrsQuattro

Det blir bra! Tok det lang tid fra du sendte henvendelsen til du fikk svar på time?

Lurer jeg på og.. min henvisning ble sendt for over en uke siden, og ikke hørt noe enda[>:][:'(]

Tror nok du må belage deg på innvendig UL, men det er jo lov til å håpe[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Lurer jeg på og.. min henvisning ble sendt for over en uke siden, og ikke hørt noe enda[>:][:'(]

Hvilket sykehus har du sendt din til?

JEg skal til Ahus, så tenkte å postlegge den imorgen tidlig, da bør de ha den på mandag, og håper på svar i løpet av uka engang..[8D]

Legekontoret mitt har sendt den til Ullevål.

Neida det gikk kjempefort. Jeg var hos fastlegen min 2.Juni og fikk innkalling 2 dager etterpå [:)]

Hvilket sykehus har du sendt din til?

JEg skal til Ahus, så tenkte å postlegge den imorgen tidlig, da bør de ha den på mandag, og håper på svar i løpet av uka engang..[8D]

Jeg ble sendt til privat klinikk [:)]

Åååååh, så morsomt! Bare ei uke til, spennende! Godt å få det unnagjort før ferieturen også!

Ikke for å være teit altså, men jeg tror nok du må ta innvendig ul når du er så kort på vei. Ser ikke stort på utvendig ul, og ihvertfall ikke noe bankende hjerte!
[&:]
Har tatt flere innvendige ultralyder selv, og det er ikke så farlig og skummelt...[:)]

Lykke til!

ORIGINAL: Catzy83

Åååååh, så morsomt! Bare ei uke til, spennende! Godt å få det unnagjort før ferieturen også!

Ikke for å være teit altså, men jeg tror nok du må ta innvendig ul når du er så kort på vei. Ser ikke stort på utvendig ul, og ihvertfall ikke noe bankende hjerte!
[&:]
Har tatt flere innvendige ultralyder selv, og det er ikke så farlig og skummelt...[:)]

Lykke til!

jepp, jeg gleder meg masse til å se lille hjertet banker [:D]
hehe jeg regne med at jeg er nødt til å ta innvendlig ultralyd [:-] Tok det sist gang jeg hadde SA rett før påske. Er ikke skummelt, bare ubehagelig [:-] Men så lenge jeg får se at lille spire har det bra, så er jeg fornøyd [:)]

ORIGINAL: *MaCa*

tusen takk [:)]

Back
Topp