Ultralyd

BIBBI3

Forumet er livet
Fredag var vi på ultralyd og fikk se et vidunder som vinka, svelgte fostervann og var bare perfekt i mine øyne.
Det ble ikke bekreftet hundre prosent kjønn, men mest sannsynlig er det ei tulle der inne.
Morkaka lå der den ikke skal være for å kunne føde normalt så skal tilbake i uke 28 på ny UL. Det var d samme m Benjamin og da gikk alt som planlagt.
Forhåpentligvis blir kjønnet avslørt helt sikkert da så får jeg planlegge fargen på stellebordsunderlaget som jeg må ha nytt.[;)]

Formen ellers er så som så.. blir fort sliten og har begynt å tenke på å jobbe mer, men føler egentlig ikke for det. Stress ødela for meg sist, så kommer til å prøve å holde ting slik de er nå med femti prosent jobb.

Så herlig Bens mamma![:)] Tenk at du er 18 uker på vei, jeg syns ikke det er lenge siden vi kryssa fingre for hver eneste dag som gikk - om at dette måtte gå bra! (skjønner jo at ukene neppe har gått like fort for din del da[;)])
Men i alle fall - superglad for å lese at alt er som det skal med etterlengtede lillegullet deres!

Så spennende. Godt at alt står bra til med den lille. Hvordan er det med den kommende storebror da. Forstår han at der er baby i magen?

Å så spennende! KAn nesten ikke tro at du er så langt på vei allerede! Er så glad for at alt er bra med den lille i magen [:)] Har følt på meg at dere skal få jente denne gangen[:)]

å så koselig[:)][:)]
lykke til videre i svangerskapet - og ta godt vare på deg selv[:)]

Grattis med tulle i magen [:)] Synes tiden har flydd jeg og, ikke lenge siden du fortalte om graviditeten
og nå har du allerede vært på UL[;)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Så spennende. Godt at alt står bra til med den lille. Hvordan er det med den kommende storebror da. Forstår han at der er baby i magen?

Han er ikke så opptatt av det egentlig. Blir mest tankefull og får et spørrende uttrykk i ansiktet når vi snakker om d. D blir vel enklere når hun virkelig er her tenker jeg.. ;)

Back
Topp