ultralyd uten mannen

Hanne Panne

Gift med forumet
mannen er bortreist med jobben som alltid, så blir ikke med på ul [&o][&o][:(][:@]
så enten tar jeg med mamma elller så drar jeg alene, litt usikker ennå..

noen andre som skal/har vært på ul og mannen ikke kunne være med?
tok dere med noen andre da? eller dro dere alene

var en gang da han var på sjø alene ;O) tok med ei god venninde, og det gjekk heilt fint [:)] lykke til på ul[:)]

Første gangen kunne ikke sambo være med...Så da ble min eks stefar med...

Eller så har han vært med...Det vil si forrige gang og denne gangen blir han med...

Skal på UL i morgen så skal ta med meg mamma tenkte jeg, hvis hun vil, eller så drar jeg alene...

Uff..fikk litt vondt av deg nå[&o]

Vi har heldiggvis ferie da vi skal på ultralyd..han fikk ikke vært med på den tidlige, så det ble en veldig god venninne med[:)]

Hadde med meg en av mine nærmeste venninner på fødselen sist jeg, pluss samboeren min da[:)]

Tror jeg ville tatt med mammaen min om jeg hadde hatt mulighet og mannen ikke kunne, er jo så følsomt dette[:)]

mannen tar seg fri fra jobb for å bli med...

Jeg reiste opp alene på UL. Synes det var greiest sånn!

ORIGINAL: Mariemor1

mannen tar seg fri fra jobb for å bli med...

min kan ikke det da han er i usa, og vi veit ikke når han kommer hjem igjen [&o][;)]

Jeg var med svigerinna mi  på UL siden hennes sambo ikke kunne være med![:D] Det var stas. Og vips blei jeg gravid[8D] 

ORIGINAL: maltesers

Jeg var med svigerinna mi  på UL siden hennes sambo ikke kunne være med![:D] Det var stas. Og vips blei jeg gravid[8D] 

kanskje du ble smitta av noe?[8D]

Hvis sambo ikke kunne blitt med på UL så tror jeg kaanskje at... Hmm... mamma og søstra bor for langt unna (og jobber fullt begge to) så ville nok ikke spurt de... Men kanskje ei god venninne? Tror det er godt å ha med seg noen. [:)]

Back
Topp