Ultralyd uke 9 m/bilde

milliana

Flørter med forumet
Da har jeg vært på tidlig Ultralyd. Ble veldig fornøyd.
fikk vite at allt er som det skal foreløpig. Vi fikk også høre hjerteslagene og se at fosteret beveget seg litt.

Det var en helt utrolig opplevelse å se den lille "bamsemumsen" der inne.

image.jpg

Så herlig! Jeg var selv på ultralyd i dag, men er ikke så langt på vei, kun 6 + 6 så fikk ikke se så veldig mye utover hjerteslag :)

åh er såå koselig<3 Fikk vært i uke 8 sist, og det var en utrolig opplevelse <3

Ååh, for et herlig bilde <3
Søt liten bamsemoms!

Så herlig! Jeg er ca like langt på vei som deg, så nå kan jeg se for meg hvordan knøttet i magen min ser ut :D

Så koselig :)

Hehe ja jeg er helt forelsket i den lille bamsemumsen min. Allt var i sjønneste orden sa jordmoren. Hjerte slo 179 slag i minuttet noe det skal gjøre i uke 9. Hun kunne se at ryggmargen hadde lukket seg, og at hjernen såg normalt utviklet ut.
Det var to små armer og to små bein og fosteret hadde små bevegelser. Helt utrolig. Dere må bare glede dere til det blir deres tur:-) ifølge ultralyd målene blir jeg satt tre dager tilbake, men legen som jeg var hos kontroll til i dag ville at vi skulle gå ut ifra menstermin frem til ordinær ultralyd i uke 18. Så da sier jeg fortsatt at jeg er 9+4.

Så flott :) Jeg skal på UL mandag når jeg er 9+4 :) Håper på like gode tilbakemeldinger :)

Så herlig!:) er det så stort allerede i uke 9 altså?:D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Herlig! <3

Back
Topp