Ultralyd uke 6+2

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg fikk brått time til gyn i morgen, da er jeg i uke 6+2. Er det noen som har noen erfaring med ul rundt denne tiden? Er oppfølging pga flere SA, så er ikke en tidlig ultralyd jeg har bestilt privat, men er en del av oppfølgingen jeg vil få videre. Er bare litt spent på om vi i det hele tatt kan se noe i morgen..

Jeg var inne i uke 6 nå denne gangen. Da fikk jeg se en liten bønne på skjermen.
Jeg var også inne av samme grunn som deg, oppfølging pga. mange SA/MA.
De målte både bønna og tykkelse på hinnen. Ellers gjorde de ikke stort mer enn å stille noen spørsmål.

Var 6+2 selv av samme grunn.
Så en liten bønne med antydning til hjerteaktivitet. Men gyn kunne ikke bekrefte om det faktisk var hjertet elle bare flimmer på skjermen. fikk ny 8+3 og fikk da se tydelig hjertebank ❤️

Så bare fostersekk.. Noe som kunne være antydning til plommesekken. Kan være pga livmorplasseringen, den ligger visst litt snålt og vanskelig til. Men kunne også være at det hadde sluttet i et tidlig stadie. Jeg begynte å få mindre symptomer for noen dager siden, så akkurat det er ikke så betryggende.. Har tatt hcg prøver, skal ta ny på mandag. Ny ul 18.aug.

Har vært på ul 6+3 i normalt svangerskap, da så vi en liten prikk med bankende hjerte. Sist da jeg hadde MA, var det lite å se, men omtrent samme som deg. Håper det bare er litt tidlig og at du får gode nyheter!

Jeg var 6+3 da jeg hadde tidlig ultralyd. Vi fikk se et lite embryo, et pittelite bankende hjerte, plommesekken og fostervannsekken (som alt lå i). Vi tok tul kun for å bekrefte at vi er gravide.

Vedlegg

• IMG_5012.JPG
    IMG_5012.JPG
    32,2 KB · Visninger: 124
  • IMG_5013.JPG
    IMG_5013.JPG
    17,6 KB · Visninger: 123
Back
Topp