Ultralyd uke 32...

LinnpinnRG

Gift med forumet
Flere som skal tilbake rundt uke 32?
Venter på innkalling nå, og er ganske spent.. men litt bekymra også!!
Var på ul i uke 18 og da sa de at nyrebekkenet til babyen var litt utvida, men ikke så mye at det hadde noe betydning, og at det som regel fikser seg selv, men tenker jo litt på det alikevel da!!
Håper alt er bra!!

Oi. Spennede og skummelt på en gang. Tenk å få se den lille igjen.

Håper alt er bra.. [:D]

Ønsker deg masse lykke til. [:)]

Jeg skal nok tilbake i uke 32! Men det er for å vurdere fødsel og avdelinger og sånn!!
Pga tøff fødsel sist.

Skjønner at du tenker masse på det, men hvis de sier at det pleier å ordne seg så gjør det vel det!! Men skjønner som sagt kjempe godt at du tenker masse på det!

håper alt er bra ja! [:)] blir jo spennende å se den lille igjen!

Vi får stole på at de vet hva de sier når de seier at det pleier å fikse seg selv - men det er vel helt vanlig å ha den lille stemmen i hodet som sier "Men hva om..."
(Jeg skjønner godt hva du mener - skal til ul i morgen etter en blødning der de sier at sannsynligvis er alt bra... men den lille stemmen er jo der!)

Lykke til - og så krysser vi fingrene for at ultralyden blir en ren fornøyelse der alt er bare bra!

Halloen......
Vet Ikkje om det blir ultralyd, Men skal på kontroll da, Tror at det er fordi Jeg har blodtype RH -......

Jeg har vært.. Var det noe du lurte på? Var i uke 32, 35 og 38.. Har litt erfaring[8D]

Jeg skal i uke 28. Fordi vi fikk så forskjøvet termin (fra 16.april til 11.mai), bare for å sjekke at veksten er ok. Sier til meg selv at det blir gøy å se babyen igjen, og skyver bort at jeg er litt redd noe kan være galt...

ORIGINAL: Mayajenta

jeg skal på ny ul i uke 32 ja, for å se om morkaka har flyttet seg opp. nå ligger den nede å blokkerer for utgangen.. uff, håper den har flytta seg til da...
samme her..ska om 1.mnd

Back
Topp