Ultralyd uke 16

Spiren2018

Glad i forumet
Mailykke 2018
Prøver her, siden jeg ikke får respons på et annet rom.

Noen som fikk bekreftet kjønn i uke 16? Stemte det?

Jeg fikk antydet jente i mellom uke 16-17 men vedkommende som gjorde undersøkelsen så ikke linjene som er typisk hos jentene. Pottebildet viste kun at det ikke var noe som stakk ut mellom beina. Hun så ikke noe fra siden heller.

Hvilke erfaringer har dere ?

Fikk bekreftet jente uke 17+0 med første [emoji4]

Fikk bekreftet i uke 11+2

Vi fikk "bekreftet" gutt i uke 11. På ultralyd i uke 16+ et par dager fant de ikke noe som antydet gutt lenger. Derfor jeg lurer så fælt [emoji4] så ingenting mellom bena på barnet. Men har også hørt at det ikke er en indikasjon på hverken det ene eller andre. Håpet noen har lignende erfaringer .

Altså, du har jo de som får bekreftet et kjønn flere ganger iløpet av svangerskapet, men som likevel får det motsatte kjønn ved fødsel. Jeg har ikke spurt om kjønn ved tidlig ultralyd, men det har stemt ved ordinær.

Altså, du har jo de som får bekreftet et kjønn flere ganger iløpet av svangerskapet, men som likevel får det motsatte kjønn ved fødsel. Jeg har ikke spurt om kjønn ved tidlig ultralyd, men det har stemt ved ordinær.

Jeg fikk en "bonus"-ultralyd mellom tidlig i uke 11, og den ordinære som jeg enda ikke har hatt. På tidlig opplyste han om kjønn uten at vi spurte . Ville vært kjedelig om vi ikke ville vite [emoji53] men uansett, han virket helt bastant. Så i uke 16+ tror en annen lege det motsatte. Det gjør jo noe med nysgjerrigheten til en .

Jeg fikk en "bonus"-ultralyd mellom tidlig i uke 11, og den ordinære som jeg enda ikke har hatt. På tidlig opplyste han om kjønn uten at vi spurte . Ville vært kjedelig om vi ikke ville vite [emoji53] men uansett, han virket helt bastant. Så i uke 16+ tror en annen lege det motsatte. Det gjør jo noe med nysgjerrigheten til en .

Det blir spennende når babyen blir født da :D

Når skal du ha OUL da? Vi fikk beskjed om gutt i uke 12, og jente i uke 14,18,23 og nå i uke 36.

Gikk beskjed om et kjønn på ul i uke 11 uten at jeg ble spurt om jeg ville vite det, valgte derfor å gå på ny ul i ule 13+2 sammen med samboer i håp om å få vite kjønn med sikkert i og med at jeg var alene på ul i uke 11 og absolutt ikke ville vite noe. Fikk da vite at det var 50/50 så ut som gutt fra ene vinkelen og jente fra andre vinkelen, men ska vist være lettere å se på Oul når man har kommer lengre ☺️

Når skal du ha OUL da? Vi fikk beskjed om gutt i uke 12, og jente i uke 14,18,23 og nå i uke 36.

Skal ha ordinær i dag faktisk [emoji847] åpenbart ikke helt pålitelig når de påstår at de ser kjønn i uke 12 da. Blir spennende å se her. Er jo enten gutt eller jente så om han fikk rett betyr det jo ikke at han er sykt god på å se det. Kan ha hatt flaks liksom

Det var tydelig at det var gutt i uke 16, men måtte vente til uke 18 for å få vite med sikkerhet at det var jente.

Jeg har hørt så mange som sier det samme, at det ikke var tvil om gutt i uke 15 og utover . Fikk dere tatt ultralyd rundt ule 16 med jenta også? Hva så de da/ eller hva så de ikke [emoji38]?

Jeg har hørt så mange som sier det samme, at det ikke var tvil om gutt i uke 15 og utover . Fikk dere tatt ultralyd rundt ule 16 med jenta også? Hva så de da/ eller hva så de ikke [emoji38]?

Har hatt ul hver uke i begge svangersskap pga høyrisiko svangerskap. Med gutten var det helt tydelig at det var noe mellom bena, men det tar lenger tid å kunne se tydelige kjønnslepper hos jenter. De sa at de ikke så en tydelig penis, men de kunne ikke med sikkerhet si at det var en jente og at den ikke bare hadde gjemt seg. Så i uke 16 fikk jeg beskjed om at det muligens var jente siden de ikke kunne se noe annet, men at det ikke var uvanlig at den lå litt gjemt så tidlig. I uke 18 så de tydelige kjønnslepper og klitoris.

Skal ha ordinær i dag faktisk [emoji847] åpenbart ikke helt pålitelig når de påstår at de ser kjønn i uke 12 da. Blir spennende å se her. Er jo enten gutt eller jente så om han fikk rett betyr det jo ikke at han er sykt god på å se det. Kan ha hatt flaks liksom
Lykke til ! Spent på hva du får ;)

Her er det en liten frøken på vei[emoji1] i dag var det ingen tvil og jordmor var 100% sikker. Tok seg god tid til å overbevise meg. Viste meg kjønnsleppene fra ulike vinkler og til og med hvor penis burde vært synlig fra ulike vinkler

Ååååh så gøy :smug::smug::smug: Gratulerer så mye! Har selv en frøken i magen :p:Heartred

Back
Topp