Ultralyd uke 14

Theab

Flørter med forumet
Hei

Er det noen her som har planer om å ta ultralyd i uke 14 for å se på kjønnet, eller tenker dere å vente til ordinær ultralyd i uke 18?

Jeg syntes det er så utrolig lenge å vente til uke 18. HVIS det skulle være noe galt med fosteret,så er det også mye hardere å få vite det i uke 18.

Usikker på om vi skal bruke 1500,- på tidlig ultralyd. Veldig spent på kjønnet :)

Jeg kommer til å ta ultralyd i uke 13- 14 :D Vil se at alt er greit, også er jeg veldig nysgjerrig på kjønn. :D

Jeg har TUL i uke 11, så ser nok ikke hva det er. Det viktigste er å sjekke at alt er OK. Kjenner jeg kvir meg litt

Vi tar nok da jeg går inn i uke 10. Det er en fredag. For den helga skal vi ha familiebursdag for snuppa og da tenkte jeg at vi kunne dele nyheten om alt ser greit ut :) Det blir da til kommende besteforeldre og tante og onkel, og min kusine og hennes familie. Kjønn blir på oul. Og tar tul privat så da koster det jo litt, så blir den ene gangen ;)

Jeg skal til privat ul på tirsdag, 2 dager til, da er jeg 8+0. Bare for å sjekke om at alt er ok, kjønn er ikke viktig. Men om du synes det er lenge å vente, så kjør på :-) Da tenker jeg at det er viktig for deg!

Så mange som skl ha tidlig ul :p

Visste ikke at man kunne ta tidlig ul :p ikke annet enn om legen ønsket. Har ikke vurdert det. Blir nok kun ordinær på oss.

Blir opptil fler ul før oul, av andre årsaker enn for å se kjønn, men når jeg vet at alt ser bra ut kommer jeg til å spørre om kjønnet vises :) Er alt for nysgjerrig til ikke å spørre! :p

Det er selvfølgelig ikke bare for å se kjønnet. Mest av alt for å se at alt er bra og at fosteret vokser som det skal :)

Skal i uke 13. Visste ikke de kunne se kjønnet så tidlig, men så spennende! Nå ble jeg enda mer gira på denne tul :D

Utålmodigheten tok overhånd, så vi skal på tul i uke 8 også :)

ønsker med tul rundt uke 10 rett og slett for å se hvor mange hoder det er å finne. har angst for tvillinger :/
Kan godt ta støyten for deg jeg :D ønsker meg tvillinger men har ingen av faktorene som øker sjansen og ingen i slekta, så er vel mye å håpe på :p

Skal på privat tul mellom uke 12-14. Har bestilt,men litt usikker på hvor langt jeg er, derfor usikker på hvilke uke.Syns det er greit å sjekke at alt er bra!

Jeg skal ta ultralyd i uke 13-14 en gang ja. Men tar det hos min pappa som jobber med ultralyd kurs og selger apparater; er veldig heldig der.. :) så det er ikke sikkert han klarer å se om det er jente eller gutt, men vil se at ting er greit og om det er en eller to ;)

Back
Topp