Ultralyd uke 14 (13+0-13+6)?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Noen som anbefaler en ultralyd i dette tidsrommet? Kan man i såfall se kjønn? Og er den innvendig eller utvendig? :p Noen som eventuelt vil dele ultralydbilder fra denne tidsperioden? :)

Har tatt uke 13+3, utvendig. Kunne ikke se skjønn. Babyen ligget på magen, kunne se arm, bein bevegelser. . Kunne ikke se kjønn legen sa var veldig vanskelig så tidlig

Er du hos en flink gyn/jordmor burde de klare å se kjønn. Så lenge babyen ligger rett da:) hun prøvde uke 12 på meg, men en liten en som nektet å spre beina :p

Man kunne se kjønn hos meg når jeg var 14+6.
Jeg har hatt endel ultralyder pga sv diabetes. Man ser mye i uke 14 altså 13-13+6 ;) men vet ikke hvordan det er med kjønn dessverre. Kan godt være de kan se noe. Men de kan vel gjerne ikke si noe helt sikkert. Ville nok venta ei uke eller to vis det er det du ønsker å få svar på.

Jeg er ikke kommet så langt enda, er 12 uker idag!!!!! Men jeg har lest at de skal kunne se kjønn iløpet av uke 12, så det burde være mulig.

Er egentlig for tidlig å se kjønn, men vi så på utvendig ca 13+2 eller noe sånn. :)

Sniker litt:p
Jeg var på tul 13+5, utvendig. Lille lå med ryggen til, men når jm fikk snudd han så var det ingen tvil om kjønn, en liten gutt:) kunne se ganske mye på denne tiden faktisk:)

Sniker!
Fikk vite kjønn 12+6 utvendig med sistemann. Var på duo-test på riksen og ho legen var spesialist.

Jeg hadde TUL 13+5, og fikk beskjed om at man noen ganger kunne se kjønn. Hun prøvde å se etter, men mini nektet å vise seg fram. Lå med beina i kryss og tett opptil seg :P

Var uke 12+0 - fikk da utvendig. Vi glemte av alt som hadde med kjønn da vi ble sjarmert av den lille aktive babyen :) skal på ny tul om 12 dager (uke 15 da) - tror jeg skal prøve å spørre etter kjønn da :)

Back
Topp