**Camilla**
Glad i forumet
Vi bestilte time til tidlig ul i uke 8 hos volvat... mest for å se at alt var bra der og da,og det var det,hjertet slo og fosteret var i "riktig" størrelse
Men hele undesøkelsen tok bare 6-7 min,og forsåvidt forstår jeg det ettersom det ikke er så mye mer å se på og undersøk så tidlig.
Spørsmålet mitt er vel egentlig: Ser de på fler ting i uke 12/13 enn det de gjør i uke 8??
Jeg har lyst å ta en ul til for å være sikker på at noe ikke har skjedd siden uke 8,men som sambo sier så har vi ikke lyst å betale nesten 1000 kroner til på bare 6-7 min undersøkelse enda en gang [:)] Da venter vi heller[:)]
Takker for svar [:)]
Men hele undesøkelsen tok bare 6-7 min,og forsåvidt forstår jeg det ettersom det ikke er så mye mer å se på og undersøk så tidlig. Spørsmålet mitt er vel egentlig: Ser de på fler ting i uke 12/13 enn det de gjør i uke 8??
Jeg har lyst å ta en ul til for å være sikker på at noe ikke har skjedd siden uke 8,men som sambo sier så har vi ikke lyst å betale nesten 1000 kroner til på bare 6-7 min undersøkelse enda en gang [:)] Da venter vi heller[:)]
Takker for svar [:)]