Ultralyd uke 11 :)

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
For noen dager siden startet jeg en tråd hvor jeg skrev om at jeg skulle på oppfølging etter en kikhullsoperasjon jeg tok i høst pga pcos. Og da ble det jaggu meg en liten ultralydundersøkelse i tillegg. Stor stas altså!! Var 11+0 i går og lille gull ble målt til 4,5cm

97b404f6-99c2-45f3-ba2a-7505db4bb315_zps9ed8wlct.jpg

Veldig veldig gøy å få hilse på. Var på tidlig ultralyd da jeg var 6+2 for å sjekke om jeg hadde sa eller ikke. Men da så vi jo bare en strek med blinkende prikk (som der og da selvfølgelig var stort for jeg var jo forberedt på at det ikke var noe der lengre). men denne gangen var jo så mange detaljer på plass og man ser tydelig at det er et lite menneske der. I tillegg var mannen og barna med i går. Stor stas for storesøster og storebror :)

Så fiiint bilde:) Skjønner jeg har noe å se frem til (hvis alt er bra) 10+5;)

Så nydeligt <3 Skjønne baby <3 Nå gleder jeg meg veldig til jeg skal den 19. Da er jeg også 11 uker(+ 1,2 dager) :-)

For noen dager siden startet jeg en tråd hvor jeg skrev om at jeg skulle på oppfølging etter en kikhullsoperasjon jeg tok i høst pga pcos. Og da ble det jaggu meg en liten ultralydundersøkelse i tillegg. Stor stas altså!! Var 11+0 i går og lille gull ble målt til 4,5cm

97b404f6-99c2-45f3-ba2a-7505db4bb315_zps9ed8wlct.jpg

Så fin <3 Gleder meg til min første UL.

Back
Topp