Ultralyd uke 10

Gravid nr 3

Betatt av forumet
Idag har vi vært på tul, babyen lå helt stille og hvilte seg. Var ikke mye sprelling på han/hun ;-). Var ti uker på vei som vi trodde. Hjertelyden var 170. Hun sa at de pleide å se i uke 11-14 på nakkefolden, når jeg spurte om den så normal ut. Men at hun kunne ikke se noe hint til noe unormalt. Mannen har hengt seg opp i dette nå, ble helt stresset over at de ikke kunne sjekke det nå. Men jeg tolket det som at hun kunne ha sett hint til forstørret nakkefold hvis Det var det.. noen som vet? Og hva var deres baby sin hjertelyd på i uke 10?

Det tyder berre at det er umogleg å seia noko om det ennå. Med andre ord ser alt foreløpig bra ut. Ikkje ta sorgene på forskot! :)

Ring tilbake og spør nøyaktig hva det betyr slik at dere slipper å være bekymra

Tenkte bestille en ny ultralyd i uke 12-13, var så kjekt å se babyen at det er bare en glede❤️Så får vi sjekket nøyere i samme slengen

Hadde tidlig UL uke 12+3 i går og da var hjertelyden på 162.

Alt høres veldig normalt ut etterhva du skriver synes jeg, bestill dere heller en ekstra time for å berolige hverandre om det hjelper eller ring henne :)

Samme problemstilling som vi hadde. Bare at jeg trudde at heg var i uke 11 men var uke 9 så de så ikke stort. Har bestilt ny time når vi er i uke 12.[emoji106] arti å se uansett[emoji4] verd pengene synnes nå jeg

Veldig verdt pengene syns jeg og❤️ Er sykemeldt akkurat nå uansett, dagene er laaange og kjedelige. Disse store øyeblikkene brekker opp ventetiden litt

Back
Topp