Ultralyd Trondheim

Totti

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Lurer på om noen har erfaringer fra plasser som tilbyr ultralyd i Trondheim :)
Var hos sentrum gynekologi flere ganger sist svangerskap, og en gang i denne graviditeten. Ganske fornøyd, men vurderer å prøve en annen plass.
Tenker å bestille en time når jeg er 15 uker, har jo fryktelig lyst til å finne ut kjønn :angelic:
Så hvis noen som vet om noen som er god på det også, men er ikke noe must :)

Har tatt tidlig ultralyd ved ultralydportalen med begge våre, god erfaring med dem.
Hyggelige og dyktige jordmødre.
Mener alle også jobber på St Olav. Vi fikk samme begge gangene og traff henne på sykehuset også.

Husker faktisk ikke om de oppgav kjønn på tidlig ultralyd til oss (var der rundt uke 12), men tror de oppgav det og traff med begge.

Har tatt tidlig ultralyd ved ultralydportalen med begge våre, god erfaring med dem.
Hyggelige og dyktige jordmødre.
Mener alle også jobber på St Olav. Vi fikk samme begge gangene og traff henne på sykehuset også.

Husker faktisk ikke om de oppgav kjønn på tidlig ultralyd til oss (var der rundt uke 12), men tror de oppgav det og traff med begge.
Spennende! :) takk for tips :)

Anbefaler også Ultraportalen. Vært der fire ganger, veldig fornøyd hver gang :)

De timene jeg har hatt der (utenom 3D) har vært for tidlig til å se kjønn, så har ikke erfaring med dem på det

Anbefaler også ultraportalen. Veldig dyktige jordmødre. Var der to ganger sist svangerskap :) fikk vite kjønn i uke 13. Jordmoren var ikke i tvil om kjønnet :)

Kunne ikke tenkt meg å gå til noen andre enn gyn på Sentrum Gynekologi :)

Har vært tre ganger på Ultralydportalen, fornøyd med dem. Fikk komme en gang til gratis etter en uke eller to (husker ikke helt) den gangen det ikke så bra ut.
Ser at Spiren også tilbyr UL, har selv ikke vært der bare for det, men veldig fornøyd med ivf og oppfølging fra deres side.

Anbefaler også ultraportalen. Veldig dyktige jordmødre. Var der to ganger sist svangerskap :) fikk vite kjønn i uke 13. Jordmoren var ikke i tvil om kjønnet :)
Uke 13 allerede ja, kanskje jeg skal driste meg dit før jeg er 15 uker :D

ja jordmora sa at her er det en gutt, og omtalte han som «han» resten av undersøkelsen. Var liksom ikke en tvil i henne :p Han er nå to år :)
Så gøy å få vite så tidlig :) Føler det blir litt mer virkelig og man får en helt annen tilknytning når man vet kjønnet :Heartred

Back
Topp