Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg ringte Ellen Langen var det ventetid til i slutten av november, og fikk da beskjed om at alle de andre gynekologene i Bodø kun tok imot når man hadde henvisning..Du kan få UL i Bodø på gynekologisk senter, Skotheim og Odland. Mange tar svangerskapskontrollene der, og får da UL hver gang. Så er det sikkert flere gynekologer i Bodø som kan gjøre det. Hørt at Ellen Langen er flink, men har lang ventetid...
Anbefaler Medicus i Trondheim
Hei
Bor i Nordland, og her har vi lite/ingen tilbud om ultralyd utenom rutineultralyd på sykehuset. Har nå vurdert å ta en tur til Trondheim, så lurer på om noen av dere vet om/har erfaring med noen plasser man kan ta ultralyd privat der?
Da jeg ringte Ellen Langen var det ventetid til i slutten av november, og fikk da beskjed om at alle de andre gynekologene i Bodø kun tok imot når man hadde henvisning..
Har ikke 3D, da tror jeg du må på UltralydportalenVet du om de fortsatt tar 3D ultralyd? Leste på siden deres at de ikke tar 3D ultralyd, men vet ikke om det kun gjalt tidlig ultralyd.
Så bra! Da skal jeg sjekke det ut Takk!Trenger ikke henvisning til Skottheim. Er 2 svangerskapet der nå. Jeg sa jeg var bekymret og følte jeg trenger ekstra oppfølging. Du kan også droppe legen og kun gå til Skottheim i kontrollene +jordmor ... Det gjør jeg! Syns oppfølgingen fra lege er for dårlig! Og da slipper jeg og bekymre meg så mye!