Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har 1 MA (og 5 SA) i bagasjen, så hodet mitt kommer med noen bekymringstanker ang MA innimellom… Men prøver å tenke positivt, jeg har jo hørt hjertet slå!
7+4 i dag

). Lille ble nå målt til ca 8+2
Og på de 8 dagene har lille vokst nesten 1 cm!
Ca 1,76-1,78 cm

Fikk du høre hjertet når du var så kort på vei? Jeg fikk beskjed at de ikke ønsket å bruke doppler fordi det kunne forstyrre de når de var så små. Fikk bare sett hjertet slå. Jeg var 8+5.Vi hadde privat ultralyd 7+0 (mensdato 7+4), hvor vi hørte hjerteslag, så plommesekken, og lille ble målt til 8 mm og 7+5 (unøyaktig så tidlig sa hun)Vis vedlegget 474796Vis vedlegget 474797
Pga risikosvangerskap skal jeg følges tett opp, og fikk derfor uventet en ultralyd i dag også for å bekrefte liv før mølla settes i gang. 8+1 (mensdato 8+5) og hun klarte faktisk å ta utvendig ultralyd (new achievement unlocked). Lille ble nå målt til ca 8+2
Og på de 8 dagene har lille vokst nesten 1 cm!
Ca 1,76-1,78 cm
Vis vedlegget 474798
Vi fikk også høre hjertet slå, var 6+5, men ble satt tilbake til 6+2. Brukte doppler ved innvendig ul.Fikk du høre hjertet når du var så kort på vei? Jeg fikk beskjed at de ikke ønsket å bruke doppler fordi det kunne forstyrre de når de var så små. Fikk bare sett hjertet slå. Jeg var 8+5.
Med meg satt hun på doppler i ca 2 sekunder før hun sa hun ikke ville forstyrre den lille mer enn det. Satser på hun ikke tok en unødvendig risiko, var i hvert fall veldig fint å høreFikk du høre hjertet når du var så kort på vei? Jeg fikk beskjed at de ikke ønsket å bruke doppler fordi det kunne forstyrre de når de var så små. Fikk bare sett hjertet slå. Jeg var 8+5.

Vi fikk høre hjertet på den første private ultralyden når hun tok innvendig, men ikke i går når det ble utvendig ultralyd. Hun sjekket hjerterytmen på minst forstyrrende måte i går sa hun, da fikk hun bare opp bilde av rytmen på skjermen. Vet ikke om forskjellen var innvendig og utvendig ultralyd, eller privat og offentligFikk du høre hjertet når du var så kort på vei? Jeg fikk beskjed at de ikke ønsket å bruke doppler fordi det kunne forstyrre de når de var så små. Fikk bare sett hjertet slå. Jeg var 8+5.

Gå I helsenorge og se hvordan du ligger Ann?Venter på henvisning til ul hos sykehuset, men lurer på- er det innafor å ringe de å høre om de har fått henvisning/purre litt?
Den ble sendt på mandag, så er ikke så lenge siden, men er 7+5 nå, og fikk beskjed av sykehuset at de tok meg inn i uke 8 om de hadde kapasitet.
Hvis de ikke har kapasitet så vil jeg gå privat, men lurer på hvor lenge jeg må vente for svar på henvisningen...