Ultralyd/svangerskap og navlepiercing...

Sonic

Glad i forumet
Hei! Overskriften sier mye, og lurer på om dere har noen erfaringer med dette? Er det lurt nå ta den ut? Eller?

Hva har dere gjort med deres piercing? Kan piercinga vises på ultralyd, og forstyrre?

Revning? Ser at man kan få tak i piercinger til gravide....

Jeg har min og enda :) Regner med å bytte om noen uker til den for gravide.

JEg tok ut min nesten med en gang jeg da. MEn det er litt for jeg vil ikke ha et stygt arr[:D]

Etter tips i fra ei jordmor som har sett stygge arr(revnesår og arr) etter percing så bør man ta den ut... Og når det har begynt å revne er det nok for seint. Er du redd for arr så er det nok lurt å fjerne den nå så den får gro til magen blir enda større...

http://www.piercing-piraten.com/Navle-Graviditets-smykker/c3_44/index.html

Det er disse "alle" snakker om, men lurer veeeeldig.. Er det noen av dere som har erfaring med noe i denne duren her?

Tok ut min for 1-2 uker siden. Er jo bare å sette den inn igjen senere[:)]

Du må nok ta den ut når du skal på ultralyd, men det er jo snakk om bare 15 minutt max, så det burde jo ikke være noe problem det? [:)]

Har ikke tatt stilling til når jeg skal ta min ut. Når det gjelder strekkmerker så kan de komme selv om man bruker gravid-bell. Det har jo ikke noe med bellen å gjøre, men med huden og hullet. Får se hva jeg gjør. Med snuppa fikk jeg skikkelig utover-bule-navle uten sjans i ...... til å hatt noe ring i, hehe!!

Jeg tok min ut for 2-3 uker siden, men vet ikke om den kommer til å gro igjen. Det ser ikke sånn ut ennå, ihvertfall. Jeg tok min ut fordi har sett nok høygravide mager som har helt flat navel, og jeg tror ikke at en piercing vil ende opp med å bli veldig pen hvis man har smykke i hele veien. Hvis min gror igjen får jeg heller vurdere senere om jeg vil pierce den på nytt. Ingen big deal.

Neida.. Det er ingen stress å ta den ut under ultralyd.. Har tross alt hatt den der noen år :D hehe.. Var bra å få noen tips fra dere andre.. :)

Sisst tok jeg min ut når jeg var rundt 5 mnd på vei.
da var magen blitt så stor at piercingen vistes jennom klærne.. den var liksom kommet utpå magen.. hehe..

jordmor som anbefalt..

men uansett, fikk en liten sprekk, men den ses ikke lenger..

jeg satt inn piersingen rett etter fødselen, å det tror jeg ikke var så veldig lurt. for selve magen har trekt seg fint inn og blitt flat igjen, meeeen huden utenfor piersingen henger fortsatt..
ikke så veldig synlig for andre, men jeg ser det godt selv.

skal ikke ta den i så fort etterpå denne gangen.

Back
Topp