Ultralyd Stavanger/Sandnes

Jeg var hos FJm i det som viste seg å være uke 5/6. da jeg kom til Merete for å sjekke at alt fremdeles var bra, i uke 8, fikk jeg beskjed om at «tenke at dette går bra» :cat:
Det var beskjeden jeg også fikk for snart 3 år siden i uke 8 :) Å det stemte da :)
Gleder meg til å få sjekket igjen da jeg synes uke 6 var noe tidlig. Stoler ikke helt på kroppen etter BO i fjor ...
 
Nye timer hos fem jordmødre 8 og 9 august ute nå!
 
Til dere som har tatt UL privat i stvg/sandnes før, hvem er dere mest fornøyde med? Ser for meg at jeg kommer til å ta en til UL i uke 14/15 om alt er som det skal :D
 
Har tatt veldig tidlig hos både 5JM og Merete -like fornøyd
 
Har kun vært hos fem jordmødre, men er veldig fornøyd der. Hun har veldig lang erfaring og jobber med forsterdiagnostikk på sus.

Ønsker du å sjekke for kromosomavvik så bør du ta ultralyden mellom uke 12-13+6 ettersom det er da man kan sjekke nakkefold. Uke 13 er visst aller best.
 
Har kun vært hos fem jordmødre, men er veldig fornøyd der. Hun har veldig lang erfaring og jobber med forsterdiagnostikk på sus.

Ønsker du å sjekke for kromosomavvik så bør du ta ultralyden mellom uke 12-13+6 ettersom det er da man kan sjekke nakkefold. Uke 13 er visst aller best.
Takk for tips :D
 
Jeg pleier alltid spør fastlege om å henvise meg til dr Gjessing (gyn) i byn. Fikk TUL, så henviste han meg til NIPT og OUL. Så kommer jeg til han i uke 34 for å sjekke at alt er fint på slutten ☺️
 
Back
Topp