Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fem jordmødre ved kvadrat er en mulighet. Kari utne driver privat på Bryne (jobber på føden på sus), som er en annen mulighet. Ellers er det meretes ultra i Stavanger som jeg kommer på. Sikkert flere også
Takk for svar Har vert hos Meretes ultra, men ser hun ikke har ledig på noen uker så håpte å finne noen med ledig litt førJeg har vært hos Fem jordmødre og Meretes ultra.
Takk for svarRing Kari Utne, om hun har tid så tar hun deg inn på dagen Selv skal jeg til Meretes ultra, selvom det ble litt veeeel lenge å vente
Vet du om hun tar vanlig organrettet ul / måler nakkefold?Ring Kari Utne, om hun har tid så tar hun deg inn på dagen Selv skal jeg til Meretes ultra, selvom det ble litt veeeel lenge å vente
De fleste gynekologer har ul apparat og kan sjekke at hjertet slår og at svangerskapet er i livmoren. Men de er jo en del dyrere da..Takk for svar
Har også time hos Meretes Ultra, 11.08, men pga. BO i fjor får jeg ikke roen over meg...
Jeg skal også til meretes ultra 11.08 når har du time?Takk for svar
Har også time hos Meretes Ultra, 11.08, men pga. BO i fjor får jeg ikke roen over meg...
Jeg skal også til meretes ultra 11.08 når har du time?
Haha okay! Har sikkert den siste timen for dagen jeg tipper jegDet husker jeg ikke, har reservasjonen på jobb mail som jeg la fra meg på jobb i ferien Har lagt det inn i kalenderen kl 07.00 så tipper ikke det stemmer
Jeg vet at hun kan, for hun gjør det på SUS, så går utifra detVet du om hun tar vanlig organrettet ul / måler nakkefold?
Jeg tok 6+5 og har bestilt igjen 11+5, men skulle likt å hatt en mellom her ogHvor tidlig tar dere tidlig ultralyd? Vi venter vår første etter tre år med prøving
Meretes Ultra sjekket nakkefold når jeg var der med datteren min i uke 11Vet du om hun tar vanlig organrettet ul / måler nakkefold?
Jeg var hos FJm i det som viste seg å være uke 5/6. da jeg kom til Merete for å sjekke at alt fremdeles var bra, i uke 8, fikk jeg beskjed om at «tenke at dette går bra»Meretes Ultra sjekket nakkefold når jeg var der med datteren min i uke 11
Tror det er lagt ut flere hos Meretes Ultra nå bare noen dager før da..Åh så godt å høre at flere venter følte jeg var den eneste som måtte vente lenge på ultralyd her i området… var ikke en eneste ledig time før 17.08.. hos verken Merete eller 5jordmødre