Ultralyd Stavanger/Sandnes

Fem jordmødre ved kvadrat er en mulighet. Kari utne driver privat på Bryne (jobber på føden på sus), som er en annen mulighet. Ellers er det meretes ultra i Stavanger som jeg kommer på. Sikkert flere også

Fem jordmødre ved kvadrat er en mulighet. Kari utne driver privat på Bryne (jobber på føden på sus), som er en annen mulighet. Ellers er det meretes ultra i Stavanger som jeg kommer på. Sikkert flere også
Jeg har vært hos Fem jordmødre og Meretes ultra.
Takk for svar :-) Har vert hos Meretes ultra, men ser hun ikke har ledig på noen uker så håpte å finne noen med ledig litt før :-)

Ring Kari Utne, om hun har tid så tar hun deg inn på dagen :) Selv skal jeg til Meretes ultra, selvom det ble litt veeeel lenge å vente:wacky:
Takk for svar :-)

Har også time hos Meretes Ultra, 11.08, men pga. BO i fjor får jeg ikke roen over meg...

Sniker. Har bært både hos Meretes Ultra og Fem Jordmødre, like fornøyd. Hun vi var hos hos sistnevnte, jobbet også på sus med bl.a. fosterdiagnostikk.

Åh så godt å høre at flere venter følte jeg var den eneste som måtte vente lenge på ultralyd her i området… var ikke en eneste ledig time før 17.08.. hos verken Merete eller 5jordmødre

Åh så godt å høre at flere venter følte jeg var den eneste som måtte vente lenge på ultralyd her i området… var ikke en eneste ledig time før 17.08.. hos verken Merete eller 5jordmødre
Tror det er lagt ut flere hos Meretes Ultra nå :-) bare noen dager før da..

Back
Topp