Ultralyd=skuffelse!!

Auroramu

Andre møte med forumet
Jeg var på ultralyd 3 mai, og jeg ble utroooolig skuffet. Fikk en helt fersk dame i faget, ingen lege som kontrollerte henne, og de fikk ikke sett ordentlig på nyrer, kranium, rygg, blodårene fra hjertet ut til kroppen og nakkeregion.. Jeg ble sint, skuffe og lei meg.. Fikk beskjed om å komme tilbake om 4 UKER?! Jeg er helt sjokkert over behandlingen og det utrolig dårlige utstyre som var på Volda sykehus..! Har jeg noen slags rett om å få ul en annen plass?(Ålesund) Jeg er trossalt 18+2 så de skulle ha sett det meste da eller?

når du er på ordinær ul slik du var skal de se igjennom alt for å se at barnet er frisk, at ryggen er bra, magen hode, at alt vokser som det skal.

Jeg hadde ringt ned å krevd ny ul.

Jeg hadde heller ikke godtatt å vente så lenge før ny ul!!!!! 
emoticon
 Er jo en grunn til at man har ordinær ul når man har den.. Veldig dårlig behandling du har fått

det er jo noe som heter fritt sykehusvalg,så hvorfor ikke ålesund...
veldi dårlig behandling,skjønner du er skuffet..

Takk for svar Folkens;D Ringte og klage og fikk time 16 mai.. Skulle jo tru at når man er snart 19 uker på vei så skal man klare og se ALT på ul? Tror dama var helt amatør! Gleder meg til ny og skal også få ny jordmor;)
Håper alt går bra denne gangen, ellers så drar jeg rett til Ålesund.. Makan til dårlig behandling har jeg aldri hørt om.

Har ingen ting med saken og gjøre, men jordmora slengte sånn uten videre en komentar om at jeg hadde høy bmi og ikke fikk føde i volda, men måtte til ålesund!
Frekkt og det var ikke opp til henne og fortelle meg det! Det skulle min jordmor på helestasjonen ha tatt opp meg meg om det var et problem?! Er så sint å frustrert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Var ikke slikt jeg forestilte meg min ul..!:(

Auroramu skrev:
Takk for svar Folkens;D Ringte og klage og fikk time 16 mai.. Skulle jo tru at når man er snart 19 uker på vei så skal man klare og se ALT på ul? Tror dama var helt amatør! Gleder meg til ny og skal også få ny jordmor;)
Håper alt går bra denne gangen, ellers så drar jeg rett til Ålesund.. Makan til dårlig behandling har jeg aldri hørt om.

Har ingen ting med saken og gjøre, men jordmora slengte sånn uten videre en komentar om at jeg hadde høy bmi og ikke fikk føde i volda, men måtte til ålesund!
Frekkt og det var ikke opp til henne og fortelle meg det! Det skulle min jordmor på helestasjonen ha tatt opp meg meg om det var et problem?! Er så sint å frustrert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Var ikke slikt jeg forestilte meg min ul..!:(

Da hadde jeg blitt sur og absolutt tatt det opp med hun andre som du skal få på ny ul! Og spurt hva hun mente om saken og sagt at du var uvitende om det.....

Hvis det ikke blir bra neste gang får du ringe Ålesund sykehus. Der var de veldig flinke, og gikk nøye gjennom alt og forklarte for oss :)

Du ska no ha bra høg bmi for å ikkje få føde i volda... ej ha høg bmi å måtte ta sukkerbelastingstest.. men fekk ikkje beskjed om å fare t ålesund.. ej ha ei veldi flinke å grundige lege i volda på UL.. myklebust heite ho. håpe du fe bedre behandling me ho du ska t. kjekt å sjå at her e fleire voldinga her :)

Ja jeg syntes dette var litt rart selv.. er da ikke såååå feit!??:p Ja nå skal jeg vist ha jean louis marandon eller noe i den duren!? Hørt litt hær å dær så håper denne gangen blir en god opplevese.. hvis ikke så får det bli en ul nr 4 på medi3. Var så fornøyd med de da jeg var på tidlig ul dær i mars;) Ja jeg er opprinnelig fra trondheim men bor i ørsta:) kjekt at det er flere fra samme kommune;) du får joine gruppa på facebook også;)

Auroramu skrev:

tulla du med meg?? Da kan ho umulig ha lov til å sei...... Hadde ringt nokon so har ansvaret for denna jordmore og klagd, og ikkje minst tatt da opp m ed jordmore som har oppfølging med deg! Eg hadde blitt (mildt sagt) fly forbanna!! Kan aldri tenka meg til at da skal ha noe å sei for kor du føder.. 
Håper det ordner seg for deg :) 

Back
Topp