Ultralyd skien/porsgrunn

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Noen som har erfaring med tidlig ultralyd i skien /porsgrunn område? Meg og samboern ønsker en titt men eneste stedet vi fant på nett hadde en pris på 1300 og det syns vi var i overkant dyrt :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den som ligger i skien som jeg vet om tar 1200,- alt som er privat er dyrt men du kan jo ringe sykehuset å be om å få en time der? Hvis det kun er for å sjekke at alt er bra :-) de andre timene e som regel med 3d bilder og film... derfor e prisen stiv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tar sykehuset inn gravide selv om det ikke er tegn til noe galt? Er mer for å bare sjekke om alt er som det skal :)

Noen som har erfaring med tidlig ultralyd i skien /porsgrunn område? Meg og samboern ønsker en titt men eneste stedet vi fant på nett hadde en pris på 1300 og det syns vi var i overkant dyrt :/

Hvis du velger å ta svangerskapskontrollene dine på søsterhjemmet i Porsgrunn så har jm der ul apparat så du får se den lille på hver kontroll:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hvis du velger å ta svangerskapskontrollene dine på søsterhjemmet i Porsgrunn så har jm der ul apparat så du får se den lille på hver kontroll:)

Vet du om man kan få jordmorkontroll på søsterhjemmet om man er bosatt i skien kommune? :)

Har hun? Jeg gikk til kontroll der i fjor, men hun fortalte aldri det...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hu har ikke ul lengre ;)

Anbefaler at du tar kontakt med Dr. Linn Røyneland som jobber på PP-senteret her i Porsgrunn, hun er veldig flink :) Vet ikke helt hvilken pris hun tar da jeg ikke betaler noe

Tlf 35 55 95 60

Du kan dra til kvinnedoktor i Tønsberg. Han tar også 1300 kr, men da er det er lege med spesialisering innen fostermedisin som tar ultralyden. Han har sykt bra utstyr. Var der selv med forrige mann og alle jeg har snakket med skryter av han. Det er en i Skien som visst nok har startet nå, men han er ikke lege og har ikke lov å vurdere barnet ditt. Men samme pris tar han!! Synes liksom det er noe av vitsen når man tar film og bilder at man også ser at barnet faktisk har det bra. 1300 er greit synes jeg, det er jo bare den ene gangen man gjør det...du kan Google kvinnedoktor og lese om han..

Back
Topp