Hei, jeg vurderer å ta en ultralyd når jeg er hjemme i Sandnes/Stavanger på ferie i juli. Er da ca 14 uker så håper på fine bilder pluss få vite kjønn. Noen med erfaring som vil anbefale noen i det området ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk , fikk tips om henne fra noen andre også, så jeg bestiller nok derMeretes ultra i StavangerVar der i uke 13 og 29 (3D), veldig fine opplevelser. Veldig fine bilder begge gangene og fikk vite kjønn i uke 13
![]()

Ja er de to jeg har sett på, jeg bor i Molde nå og har vært på 2 ultralyder allerede og skal på en til rett før uke 11. blir henvist pga BO tidligere, men kjenner det hadde vært kjekt å få vite kjønn når vi er "hjemme" i Sandnes i ferien , tror det kan bli en fin ting.Jeg stod mellom meretes ultra eller fem jordmødre, hørt mye bra om begge to
Skal til fem jordmødre om 2 uker, da de lå nærmest der jeg borVeldig like priser begge plasser!
Kjekt å høre, jeg bestilte der nå , timen er når jeg er 15+0 så det blir spennendeMeretes ultralyd! Flinkeste og beste jeg vet om, hyggelige priser ogsåselv med mange ultralyder på SUS vurderer jeg å ta en hos henne i uke 14 også. Fulgt meg alle svangerskap
![]()