Ultralyd så ikke noe foster

Spire 2017

Flørter med forumet
Var på ultralyd i dag så.ikke noe foster var 2 sekker ser ut så det har vært tvillinger...skulke tilbake i morgen for å få svar ang hcg jeg tok og ny ultralyd...andre som har opplevd dette???

Hvor langt har du beregnet at du er på vei ? Var på tidlig ul uke 5, fikk da se 1 sekk, og kunne såvidt skimte en liten prikk inni denne..

Hvor langt har du beregnet at du er på vei ? Var på tidlig ul uke 5, fikk da se 1 sekk, og kunne såvidt skimte en liten prikk inni denne..
Jeg var også i uke 5, da så vi kun sekken, ikke noe mer. Men var i går 9+5, og da så vi ganske mye mer! :)

Jeg var også i uke 5, da så vi kun sekken, ikke noe mer. Men var i går 9+5, og da så vi ganske mye mer! :)

Så morro :) Ja det behøver jo ikke bety så mye så tidlig, så en annen på forumet her som hadde opplevd noe lignende men fikk se liv likevel en uke senere :) Spennende tider altså, og så morsomt å få se så tidlig :)

7 uker pp babyverden
Jeg dro til legen når jeg trodde jeg var 7 uker. Da så vi kun den sekken.. Da sa han at jeg ikke var mer enn 5 uker på vei. Og det stemte i forhold til tul i går 9+5. :) Så så feil kan man faktisk ta! Det kan jo hende du har hatt uregelmessig mens akkurat den gangen, slik som jeg tydeligvis har hatt :)

Jeg tok ul 7+0 og så ingenting annet enn en tom fostersekk. Var igjen igår, 8+0, og så en stor spire med bankende hjerte! Ikke mist troa helt enda ;)

Last edited:
Var til kontroll np i dag hcg var 15000 i dag men så ikke noe foster eller noe...synes det er merkelig...skal til sus nå

Huff... krysser fingrene for deg

Back
Topp