Spire 2017
Flørter med forumet
Var på ultralyd i dag så.ikke noe foster var 2 sekker ser ut så det har vært tvillinger...skulke tilbake i morgen for å få svar ang hcg jeg tok og ny ultralyd...andre som har opplevd dette???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var også i uke 5, da så vi kun sekken, ikke noe mer. Men var i går 9+5, og da så vi ganske mye mer!Hvor langt har du beregnet at du er på vei ? Var på tidlig ul uke 5, fikk da se 1 sekk, og kunne såvidt skimte en liten prikk inni denne..
Jeg var også i uke 5, da så vi kun sekken, ikke noe mer. Men var i går 9+5, og da så vi ganske mye mer!
7 uker pp babyverdenHvor langt er du på vei?
Snart 8 uker7 uker pp babyverden
Jeg dro til legen når jeg trodde jeg var 7 uker. Da så vi kun den sekken.. Da sa han at jeg ikke var mer enn 5 uker på vei. Og det stemte i forhold til tul i går 9+5. Så så feil kan man faktisk ta! Det kan jo hende du har hatt uregelmessig mens akkurat den gangen, slik som jeg tydeligvis har hatt7 uker pp babyverden
Ja tok innvendigTok du innvending ul?
Nå he eg begynt å blø auJa tok innvendig
Uff, det høres jo ikke bra ut Blør du mye og er det friskt eller gammelt blod?Nå he eg begynt å blø au
Gammelt blodUff, det høres jo ikke bra ut Blør du mye og er det friskt eller gammelt blod?
Lykke til <3Var til kontroll np i dag hcg var 15000 i dag men så ikke noe foster eller noe...synes det er merkelig...skal til sus nå