Har ikke klart å gå innom her før nå, men ville bare si tusen takk for all støtte. Det ble konstatert exu, men heldigvis ordnet kroppen opp selv så jeg slapp operasjon og opplevde det ikke som så dramatisk som jeg var redd for. Veldig takknemlig for det, fordi jeg skjønner at det ikke er en selvfølge alltid. Var på ultralyd på fredag hvor legen bekreftet at alt ser bra ut, HCG-en hadde gått ned fra 110 til 20, blør heller ikke lenger og ingen smerter. Kjenner at jeg har vært veldig overveldet og lei meg i etterkant av det fysiske, men nå kan vi snart puste ut og se fremover igjen. En dag vokser nok en liten spire frem til termin
Legen sa at vi kunne prøve igjen om 2-3 mnd, men da dette var mitt første svangerskap kjenner jeg at jeg trenger en pause. Vi har bestilt oss en ferietur til Spania 5 november for å slappe av og pleie hverandre litt, og det tror jeg blir veldig godt.
Masse gode tanker og lykkeønsker for tiden dere alle står foran med små nye nurk i året som kommer, nyt tiden og bruk alle rundt dere hvis dere trenger støtte. Jeg er så takknemlig for bare dette forumet her, det har virkelig vært godt å ha når alt har vært hemmelig for nære relasjoner.
Melder meg ut nå