Ultralyd resultat

Cristina

Flørter med forumet
Da kom dommen. Graviditet utenfor livmor eller abort. Helt knust. ❤️ Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon. Er også veldig veldig redd fordi jeg aldri har opplevd dette da det er/var min første graviditet. Trenger nok litt pause før jeg titter innom her nå, men er det noen som kan berolige meg litt rundt dette?
 
uff, det var trist å høre kjenner ikke til en sånn situasjon, så har dessverre ingen beroligende ord å komme med. Vil bare vise min medfølelse ❤️
 
Da kom dommen. Graviditet utenfor livmor eller abort. Helt knust. ❤️ Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon. Er også veldig veldig redd fordi jeg aldri har opplevd dette da det er/var min første graviditet. Trenger nok litt pause før jeg titter innom her nå, men er det noen som kan berolige meg litt rundt dette?
Så leit <3 jeg var på kontroll idag for det samme etter 1,5 uke i uvisshet. Legen mistenkte ux pga sterke smerter. Men det så fint ut nå på ultralyden idag. Skjønner at det er en kjempe lei beskjed å få :-(
 
Da kom dommen. Graviditet utenfor livmor eller abort. Helt knust. ❤️ Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon. Er også veldig veldig redd fordi jeg aldri har opplevd dette da det er/var min første graviditet. Trenger nok litt pause før jeg titter innom her nå, men er det noen som kan berolige meg litt rundt dette?
Så utrolig trist! :( Jeg opplevde SA i PP1 noe som var utrolig vondt.
Bruk tiden fremover sammen med samboer! Om dere har behov søk profesjonell hjelp :Heartred

Jeg prøvde selv å tenke at det ikke var et friskt barn og det ønsker vi jo. I PP3 er jeg blitt gravid igjen og stoler på at kroppen min vil klare det denne gang :Heartred

Sender deg mange varme tanker! :Heartred
 
Da kom dommen. Graviditet utenfor livmor eller abort. Helt knust. ❤️ Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon. Er også veldig veldig redd fordi jeg aldri har opplevd dette da det er/var min første graviditet. Trenger nok litt pause før jeg titter innom her nå, men er det noen som kan berolige meg litt rundt dette?
Så utrolig leit å høre kjære deg, unner ingen å få den beskjeden… Jeg har en venninne som ble gravid utenfor livmoren, måtte hasteopereres og da også måtte fjerne den ene egglederen. Hun slet i ettertid med å bli gravid og måtte gjennomgå IVF.

På grunn av dette ønsker jeg å anbefale deg å få sett nærmere på dette så fort som mulig. Hvis du faktisk er gravid utenfor livmoren tror jeg det beste er å ta tak i det så fort som over hode mulig. Ønsker deg masse lykke til, om du trenger å ventilere er hver fall jeg her for å høre på deg/prate med deg :Heartpink
 
Da kom dommen. Graviditet utenfor livmor eller abort. Helt knust. ❤️ Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon. Er også veldig veldig redd fordi jeg aldri har opplevd dette da det er/var min første graviditet. Trenger nok litt pause før jeg titter innom her nå, men er det noen som kan berolige meg litt rundt dette?
Dette var veldig leit å høre. Hvis det er til noen trøst ble jeg gravid på første forsøk etter MA, men jeg hadde en mens først :Heartred la deg selv sørge og alle følelser/reaksjoner er vanlig og ingenting er feil!
 
Har ikke erfaring med akkurat dette, men føler så inderlig med deg. Det er lov til å være knust nå, ta godt vare på deg selv.
Du har hatt maks uflaks ❤️
 
Det var veldig trist å lese :Heartred Håper kroppen ordner det selv så du slipper operasjon.
Min første graviditet endte i SA, og jeg var helt knust, men jeg ble gravid igjen på første forsøk etter det. Krysser fingrene for at det samme skjer med deg :Heartred
 
Da kom dommen. Graviditet utenfor livmor eller abort. Helt knust. ❤️ Har ikke ord. De håper at kroppen nå ordner opp selv, ellers blir det hasteoperasjon. Er også veldig veldig redd fordi jeg aldri har opplevd dette da det er/var min første graviditet. Trenger nok litt pause før jeg titter innom her nå, men er det noen som kan berolige meg litt rundt dette?
Så trist å høre.. :( Sender mange klemmer og håper du får god hjelp på veien videre :Heartred
 
Sniker fra mars
Jeg har blitt operert og fjernet en eggleder pga exu, og har to barn og er gravid med tredjemann nå. Har ikke hatt problemer med å bli gravid med en eggleder så det kan gå veldig bra også, selv om det blir operasjon :Heartred det er tøft å stå i, og jeg håper du får svar snart på veien videre :Heartred
 
Sender deg en stor klem ❤️
Håper kroppen din ordner opp fort, og at neste spire sitter helt til termin! Ønsker deg masse lykke til videre ❤️
 
Sniker fra mars
Jeg har blitt operert og fjernet en eggleder pga exu, og har to barn og er gravid med tredjemann nå. Har ikke hatt problemer med å bli gravid med en eggleder så det kan gå veldig bra også, selv om det blir operasjon :Heartred det er tøft å stå i, og jeg håper du får svar snart på veien videre :Heartred
Kan jeg spørre deg hvordan vet at jeg at kroppen ordner eller ikke ornder opp selv? Jeg har fått beskjed om at enten ordner den opp eller så blir det operasjon. at jeg skal ringe akuttmottaket hvis smertene tar seg opp. Jeg er livredd for at noe kan gå galt frem til kontroll på fredag. Er redd for livet mitt.
 
Kan jeg spørre deg hvordan vet at jeg at kroppen ordner eller ikke ornder opp selv? Jeg har fått beskjed om at enten ordner den opp eller så blir det operasjon. at jeg skal ringe akuttmottaket hvis smertene tar seg opp. Jeg er livredd for at noe kan gå galt frem til kontroll på fredag. Er redd for livet mitt.
I mitt tilfelle var det aldri aktuelt å se det an da jeg måtte operere dagen etter, men har du vært på ultralyd undersøkelse for å se hvor graviditeten har satt seg?
 
Back
Topp