Ultralyd på video

FrøkenM

Forumet er livet
Er det noen av dere som har fått eller vet om det går ann å få et ultralyd opptak på video/dvd og i tilfelle hvor??

Tror de sykehusene som tilbyr det, skriver det i innkallelsen til screeningultralyden rundt uke 18.

ja akkurat...Visste bare ikke om det kanskje gikk ann å bestille en time selv på et sykehus som tilbyr det [:)]

vet ikke om du kan bestilletime til UL på hvilket som helst sykehus, men de som tilbyr 3D-ultralyd pleier å ha DVD/CD-rom og et visst antall bilder med i prisen.

hei og hopp dvd er topp...jeg har den lille prinsessen min på dvd i 20 min. Og den dvden er hellig.....Fikk den når vi var på 3D ultralyd på nøtterøy...og 12 bilder 650 kr men verdt hver eneste penny[;)]

NØTTERØY ULTRALYDKLINIKK TLF:33407583

LYKKE TIL[:D]

Tuusen takk Feherena..Jeg har så grusomt lyst på en sånn video..Det er levenede film du har fått og ikke bare bilder??? Kan hvem som helst bestille time der?

hvem som helst kan bestille time der,det er helt frivillig...levende film ja...akkurat som du får se ultralyden...til og med hjertelyden er med på dvden...hehe...morro dette her...babysene våre[:D]

Back
Topp