Ultralyd på SUS.. hjelp!

m_fame

Forelsket i forumet
Skal på ultralyd på SUS til uka, men hvor på SUS!!?

Er det på fødeavdelinga?? Om ikke; veibeskrivelse fra hovedinngang tas imot med takk!!
[:)]

Spørs jo hvor du skal da, står det ikke avdeling på innkallingen ?
Jeg var på tidlig ul pga "bekymringer i svangerksapet [8|] " i uke 9 og det var på gynekologisk poliklinikk.
Inn hovedinngangen, da ser du kiosken, ta til venstre og der ser du skilt til høyre med diverse poliklinikker og apotek, bare å tussle noen meter opp gangen der, ta kontakt i luken og sett deg ned og vent, og vent, og vent og..........

Siden jeg ikke hadde direkte blødninger ble jeg ikke prioritert, hadde med brev fra legen og dro rett opp. Satt en time, ble oppropt og fikk beskjed at overlegen hadde vurdert saken min, de rakk ikke ta meg den dagen, kom tilbake i morgen.
Får jeg time da ? Nei du må komme og sitte her og vente, men det er 4 forran deg allerede, kom klokka 12.
Kom halv tolv og satt til over 15 før jeg slapp til........

Hvis du ikke har fått beskjed om hvor du skal, så ville jeg tatt en tlf og spurt.

Jeg pleier vanligvis ikke gå på UL på SUS men var der en gang da jeg skulle ha snuppa. Men da gikk jeg inn en inngang på baksiden.
Men det står nok i brevet ditt hvilken inngang og avd du skal på [:)]

Ordinær ul er vanligvis ikke på gyn.pol. Det er vel helst tidlige ul'er som er der.
Nå skal ikke jeg på SUS, men her på St.Olav er det forskjellige avd som foretar tidlig ul og ordinær ul.

ORIGINAL: Marie91

Jeg skal også der, og der vet jeg at jeg skal inn bak.. inngang 6 eller noe sånt :) 

var på ul der igår. å stemmer det er inngang 6.
Hvis du kjører rundt sykehuset..forbi legevakta..så svinger du ned til høyre og fortsetter helt bort der det står inngang 6. er samme inngang som der en gir blod hvis du vet hvor det er.
eller en annen forklaring..
vet du hvor joker bak sykehuset er? da kan du nesten stå utfor joker å se over gata så vil du se inngang 6 [:D]

Takk! Fant forresten kart på hjemmesiden dems, så da gikk det opp et lys! hehe.. [:D]

Back
Topp