Ultralyd på ski sykehus.. erfaring?

*Tessa*

Gift med forumet
Har fått fødeplass på Ahus, og skal ha ultralyd på ski sykehus, aldri vært der så lurte på om noen har? [emoji4]

Ski sykehus er en del av Ahus. Det er de samme legene som jobber der (de har dager i arbeidsplanen sin der de roterer til Ski) og samme datasystem. Det er bare fordi lokalene til Ahus er for små til å ta unna alle pasientene, så da har de ekstra poliklinikker og operasjonsstuer og sånn der ute. Som regel brukes det til pasienter fra Follo, men noen ganger må andre også reise dit pga ventetid på Nordbyhagen. Like bra på Ski som på Ahus, selv om lokalene er litt mer shabby. Fordelen er at det er veldig enkelt å parkere der :)

Takk for info.Å komme seg dit med kollektivtrafikk er ikke like enkelt sikkert? Blir kjørt altså, men i tilfelle det ille skulle gå må jeg ha en plan.. [emoji1]

Sto også at man ikke fikk ha med mer enn en person, er dette vanlig overalt?

Kollektivt et tungvint tror jeg, det blir tog og bytte til buss. Ville gjort det jeg kunne for å få en sjåfør. Vet ikke noe om dette med èn person, om det er vanlig eller ikke. Jeg skal på OUL på Riksen, og der skrev de bare at "man gjerne kunne ha med seg barnefar eller en annen nær støtte", men at de ikke anbefalte at man hadde med seg barn (sikkert mtp dårlige nyheter). Men de skrev ikke at det IKKE var lov med mer enn en, og vet ikke hvordan det er andre steder

Back
Topp