Ultralyd overstått:)

mai__baby08

Glad i forumet
Alt var mye bedre enn jeg hadde tenkt:)

Alt var bra med babyen, magen er bare liten:) termin er som den er 11.09.13 fremdeles 18+2:)

Var ikke lett å se om det var jente el gutt, navlestrengen var mellom bena, har en av hver fra før så spiller ingen rolle hva det blir bare den er frisk :) men skal uansett ha en ultralyd til:) spent på hva som skjuler seg inni magen ♡

Godt å høre at nurket har det godt! :)

Gratulerer! Er en del luringer inne på september 13 hehe. Flere som ikke vil vise seg for mammaen og pappaen sin ;-)

Alt var mye bedre enn jeg hadde tenkt:)

Alt var bra med babyen, magen er bare liten:) termin er som den er 11.09.13 fremdeles 18+2:)

Var ikke lett å se om det var jente el gutt, navlestrengen var mellom bena, har en av hver fra før så spiller ingen rolle hva det blir bare den er frisk :) men skal uansett ha en ultralyd til:) spent på hva som skjuler seg inni magen ♡

Vi har samme termin, og like sjenerte bebiser!! Min lå bare m ryggen til, kosta på sg et lite vink i ny og ne enest! Mn alt så helt fint ut ellers! Jg hadde termin 5. sept, mn ble flytta til 11. Bare fint det synes jg, da trekker den jo ut i andre enden også ;)

Tusen takk alle sammen :)

Min og lå med ryggen til hele tiden. Prøvde å dytte på den men hjalp ikke mye.vinket litt med armene og lå med beina i kors å slappet av :)

Liten luring :) Håpe du får se neste gang ^_^

Så bra at alt var bare velstand :) blir spennende å se på UL hva det blir da :) enda en spenning igjen før fødsel :)

Back
Topp