Ultralyd Oslo

Friggis

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Desemberskattene 2024
Trenger hjelp til å finne ut hvor jeg skal ta ultralyd! Vi vil så veldig gjerne se lille før jul og håper på å kunne finne ut om det er gutt eller jente.
Har en time hos Oslo medisinske på torsdag (er da 14+0), men har lest noen dårlige erfaringer og hun dama i resepsjonen sa "det vet jeg ikke, det får bli en overraskelse" da jeg spurte om de pleide å se etter kjønn i uke 14.

Kan anbefale Majorstuaklinikken og Smestadgynekologene (holder til i Homansbyen).

Har vært begge steder og vært fornøyd. Har nok ikke vært en kravstor eller krevende pasient da, så ikke vanskelig å gjøre meg fornøyd på mine besøk:)

Eller hos Dr øverlie på medicus :). Bogstadveien 51 majorstua:). Hun var rimelig sikker på gutt i uke 12 for oss:)

Vi har vert kjempe fornøyde med Oslo city legesenter ! :) om mulig ville jeg gått til aage Huseby. Men det er kun fordi jeg er dårlig med å forstå når noen prater noe annet enn bokmål.. Hun dama som er der prater litt anderledes enn meg ^^ men stor fornøyd med alle ultralydene jeg har hatt :) samt oppfølging ved avvik :)

Var på volvat på national i går, bare god opplevelse! (Men det hadde jo også mye med at lilleknodden var frisk, stor og aktiv!) :D

Majorstuaklinikken absolutt! Har vært på flere steder (byporten, smestadgynekologene, gynekologene i dybwadsgate og Majorstuaklinikken) og er absolutt mest fornøyd med Majorstuaklinikken! :)

Oslo har Jeg desverre ingen anbefaling. Vært på byporten legesenter og Majorstuenklinikken. Men jeg må påstå jeg er super fornøyd med Martin Lundring på spesialsenteret for kvinner på Jessheim! Han er super dyktig og hyggelig :)

Trenger hjelp til å finne ut hvor jeg skal ta ultralyd! Vi vil så veldig gjerne se lille før jul og håper på å kunne finne ut om det er gutt eller jente.
Har en time hos Oslo medisinske på torsdag (er da 14+0), men har lest noen dårlige erfaringer og hun dama i resepsjonen sa "det vet jeg ikke, det får bli en overraskelse" da jeg spurte om de pleide å se etter kjønn i uke 14.

Bare dobbeltsjekk at det er Hilde du skal til, ikke han mannen :) Hun er veldig flink og "menneskelig" ;)

Da var jeg på ultralyd idag, og det gikk fint! Ikke den beste ultralyden jeg har sett da, syns han var så lett på hånden at bildet virket litt grumsete og det ble litt vanskelig å se. Bildene er nesten bare grums.
Men han sa hvertfall at alt så veldig fint ut og det så ut som det er en liten jente :)❤️

Da var jeg på ultralyd idag, og det gikk fint! Ikke den beste ultralyden jeg har sett da, syns han var så lett på hånden at bildet virket litt grumsete og det ble litt vanskelig å se. Bildene er nesten bare grums.
Men han sa hvertfall at alt så veldig fint ut og det så ut som det er en liten jente :)❤️
Gratulerer!

Back
Topp