ultralyd!! OPPDATERT

momy

Elsker forumet
om 1,5 time har jeg time på ul!! [:D] gleder meg mest!! litt nervøs,men jeg har en god følelse! og om alt er bra,blir det god mat på restaurant på meg og min kjære idag!! [:D]  skikkelig gravid-feiring!! god mat og alkoholfri vin! [:D]

ja nå blir det feiring!! [:D]  det er altså så herlig!! ett sprell levende lite nurk! var vanskelig å få tatt ett ordentlig bilde for den sprellet så masse og rullet rundt! [:D]   så ut som den kosa seg! [:D] 
begynner i morgen på ekstra behandlingen med medisiner og prøver i hytt og pine,men det blir spennende! så nå er neste ul om ca 6 uker og da får vi den endelige terminen! [:)] 
min kjære sambo har nå spurt to ganger om man kan se kjønnet og det går visst ikke inn at det er for tidlig!! [:D]  snakk om å være nysgjerrig!! hihi   hun sa det kunne se ut som en "tut" [:)] hihi,men så tidlig,så ser kjønnsorganene veldig like ut på gutter og jenter! [:D]  blir artig å se om vi ser det ordentlig neste gang! [:D]    åååååå....... det er så gøy å være gravid!!!!!!!!

Lykke til på Ul!! Jeg skal også på UL i dag, men det er ikke før i kveld. Gleder/gruer meg allerede!!

da har vi nok samme følelsen i magen! hihi [:D] lykke til til deg og!! [:D] 

Lykke til!! jeg kjenner den skrekkblandede følelsen.. jeg var på ul i går, og det var fantastisk. Sitter her og ser på bildene. *smelt*.

Gleder meg til å høre hvordan det var. [:D]

Sikkert veldig arti å sjå [:D]
Eg skal til min første UL time i kveld kl 19.45. Bestilte på privat klinikk, berre for å sjå om eg ser noko [:)] Ser vel kanskje ikkje så mykje så tidlig, men hjertelyd skal der vel vere [:)]
Gleder meg veldig [:D] 

Åhhhh! Da har eg og våre på min første UL, d vaaaaar sååå koslig å sjå kor d sarka og vinka, og FOR ei hjerte rytme [:)]
Spiren er 30.8 mm, han sa eg var 9 veker og 6 daga på vei [:D] herlig følelse! Fekk heim 5 flotte bilder [:D]

så bra at din bebis også hadde det flott!!! [:D][:D]  takk til dem som oppfant ul!!!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp