Ultralyd.. Oppdatert..

ToLykkeTroll

Elsker forumet
gåss.. i dag, kl 13.00 skal vi på den rutine ultralyden. Det blir spennende.. [X(][&:][:)]

har nesten ikke sovet i natt, så sitter her og føler meg ganske rar. Nå er det ca 2 timer og 40 min til vi skal være der.. håper tiden går fort frem til da.. [&:][&:][&:]

Alt så fint ut, tjohei sann!!! Terminen ble flyttet fra 9 mai til 6 mai, ikke så mye det da, og ikke gjør det noe heller.
Fikk ikke vite kjønnet, for navle strengen lå mellom beina på h*n. Hehe, litt kjipt, men finner det vell ut da vi skal på den 3d ul'n..

ÅÅÅ, nå er jeg lettet og glad!! Gleder meg til Espen er ferdig på jobb, da skal vi på ett fjell hotell og spise god mat. Vi skal feire både det ene og det andre!! ÅÅÅ, så glad jeg er nå!!!!

Så spennende.. Vil du vite kjønn da?

ÅÅÅ misunner deg virkelig.. Er formen bra da?

ååååååååå, missunnelig ja, skal ikke inn før 22.jan vi..... *sukk*

ORIGINAL: Laban og Eilin

lykke til...det blir spennende[:D]

Formen er fin den, blir mye lettere stresset og "sliten" denne gangen enn dag jeg gikk med Brage. Og lunta er ikke så lang..[8|]

Og ja, vi vil vite hvilket kjønn det blir. Om ikke vi finner det ut i dag, så gjør ikke det så mye, for vi har bestilt slik 3d ul. Så da går jeg ut ifra at det skal være ganske sikkert om de sier gutt eller jente [:D][:D]

ORIGINAL: IrEnE og MaLiN

Åh, spennede!![:D]
Håper de ser kjønnet da!

Gleder meg til å høre hvordan det har gått !!!!!!!! Skjønner godt du er spent [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[:D]

så spennende ja[:D]dere må kose dere kjempe masse idag med feiringa[:D]
sor klem fra oss[:)]

Så bra at alt såg bra ut. Kose dere masse ikveld !!!!!!!!!!

Så flott at alt var bra [:)]. Det er så deilig når en har vært på ultralyd og alt ser bra ut!!
Kjønnet får dere sikkert se på den andre ultralyden. Det blir jo like stas uansett hva det blir [:)]. Kjempe koselig med en jente, men hadde jo vært veldig gøy med en gutt da siden de blir så tette i alder [:)]. Blir bra uansett hva det blir!!

ORIGINAL: Surregåsa

ÅÅÅ misunner deg virkelig.. Er formen bra da?

Titt tei igjen!!! Takk for mange koselig svar!!
Turen på resturang gikk strålende, kjempe god mat, bestilte 2 stk 4 retters. Espen skjønte ingen ting når han kom hjem! Jeg hadde pynta meg, og sto klar til og reise. Han trodde han skulle få fjordland til middag.. hehe. Så da måtte han bare hive seg i noen andre klær og komme seg avgårde. Tar ca 1 time opp dit. Brage styrte rundt på gulvet og koste seg. Men maten vi hadde bestilt til han var full av salt og alt for lite most, så den kasta han opp. fikk 3 pitte pitte små skeier. Men vi hadde selvsagt med reserve..
Nei. nå må han i seng, blitt alt for sent for han allerede. Ikke like lett og holde rutinene HELE tiden.

Snakkes mer i kveld jenter!! [:D][:D][:D]

Vi skal på 3d ul i uke 25, den 24 januar. Skal holde dere oppdatert da også, seff!! [;)]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Dere skal jo på 3D på bursdagen min[:D][:D][:D][:D] Da får jeg vite noe spennende den dagen også[8D]

ÅÅÅ det skal jeg prøve og hukse på!! tihi, så kjekt da!! [:D][:D]

Back
Topp