ultralyd *oppdatert i inlegg 1*

turteldue

Forumet er livet
VIP
i dag... gosh jeg gruer meg no...
bare håper gubben blir med...

kommet fra ultralyden no.
fikk se et liten/stor søt celle klump og et bankende hjerte.
smiler fra øre til øre no...
han så bare 1 der inne då. og terminen som jeg hadde regnet ut selv, altså 28.1.11 stemte på en prikk i følge denne ultralyden.

JEG er virkelig GRAVID

Forstår du gruer deg, men alt SKAL være bra !!!! Håper mannen din får være med da [:D]

ORIGINAL: FruStina

Forstår du gruer deg, men alt SKAL være bra !!!! Håper mannen din får være med da [:D]

ja...

tror du forresten det er 2 der inne ???? For da blir man vel enda mer nervøs av å vente

[:D][:D][:D]Masse lykke til!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: FruStina

tror du forresten det er 2 der inne ???? For da blir man vel enda mer nervøs av å vente

risiko sone, tvillinger/trillinger i familien, og hormonbehandling... :S

ORIGINAL: Maanestråle

[:D][:D][:D]Masse lykke til!!! [:D][:D][:D]

Så spennende:) Lykke til og oppdater så raskt du er tilbake:) Alt kommer til å være i den skjønneste orden med den lille spiren:)

Masse lykke til. skjønner du blir litt engstelig, men alt er nok helt fint skal du se[:D]

Åååååååååååååååå, så fantastisk[:)][:)][:)] Gratulerer så masse med den lille søte klumpen i magen[:)] Og ikke minst med et bankende hjerte[:)] Ja, nå er det bare til å kose seg resten av svangerskapet og glede seg til den lille begynner å sparke der inne[:)]

Så koselig da[:D][:D]
Skal selv på Ul i morgen, og håper på samme beskjesd!!

Ååå, så herlig!! [:)]

Det er så rart OG fint å se den lille med hjertet som slår og slår[:D]

Så fantastisk flott at alt var bra:D Det er nyheter vi liker;). og så koseli å få se lille spiren:D

ORIGINAL: prøverpånummer3

Åååååååååååååååå, så fantastisk[:)][:)][:)] Gratulerer så masse med den lille søte klumpen i magen[:)] Og ikke minst med et bankende hjerte[:)] Ja, nå er det bare til å kose seg resten av svangerskapet og glede seg til den lille begynner å sparke der inne[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Gratulerer så utrolig mye :D er såååå moro å se babyn sin for første gang <3

Back
Topp