Ultralyd om 2 dager!

Mammatil1liten

Betatt av forumet
Jeg var hos legen tidligere idag, fordi jeg har en del vondt i magen. Så hun sender med på ultralyd til Torsdag for å utelukke exu. Kjenner jeg er litt nervøs. Og siden jeg ikke vet helt hvor langt jeg er på vei, men antar 5+3 idag så kan de vel kanskje ikke se så mye?
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men er det noen som har opplevd det samme?

Har heller ikke opplevd det samme. Masse lykke til, krysser fingrene for at alt er bra [emoji4]

Ikke vært borti det jeg heller, men de kan jo se om alt ser greit ut - at fosteret ligger der det skal, om størrelsen samsvarer med det du tror etc.
Lykke til, satser på at alt er tipp topp! :-)

Første gang jeg var gravid så var vi på ultralyd når jeg var 5+5, da sa gynekologen til oss at han så hjerteslag og at størrelsen var riktig. Desverre begynte jeg å blø bare 8 dager etterpå, vi tok ny ultralyd og da hadde det gått galt, da sa også gynekologen (samme som første ultralyden) at han bare hadde sett antydning til noe som så ut som hjerteslag når vi var der sist.. Så jeg er veldig usikker på hva som ble sett eller ikke sett.

Håper de ser hjerte hos deg og at alt er bra.. Jeg har også mye smerter denne gangen, men ikke konstant, kommer bare sånn stikkinger innimellom som gå over på under ett minutt, ville tro at exu smerter er mer konstante? Men jeg vet ikke :/

Back
Topp