ultralyd og shopping!!

Caymaz

Forelsket i forumet
Da har vi også vært på ultralyd, og alt så perfekt ut :)

Vi skal få en liten gutt, så magefølelsen stemte og mannen fikk det som han ville :)

MEN!!!....det er så jævlig vanskelig å ikke kjøpe noe når man er i butikken og ser masse søte babyklær. vi har vel allerede handla litt for mye. flere sarte sjeler der ute som ikke klarer å motstå små blå klær med søte elefanter på??? :P
Vi har liksom kjøpt seng og vogn, masse klær, badebalje, bilsete....osv osv osv....føler kanskje vi er litt tidlig ute....men når vi først satte i gang så balla det bare på seg liksom...:P

Hadde egentlig tenkt til å vente noen måneder til med shopping vi, men bestemte oss for å stille innom en baby butikk etter UL'en for å kjøpe en liten body eller noe slikt... og endte opp med å dra med en vogn! Den var på tilbud... klarte ikke å la hver... men det er det eneste vi har kjøpt så langt! Har fått veldig blod på tann nå, og jeg verker etter å kjøpe alt mulig annet! Tror UL'en kickstarta "rede-bygger" genet mitt ;P Høres jo ut som du har fått en lignende reaksjon?

Haha, jeg er akkurat lik! Har jo en gutt fra før, men klarer ikke styre meg på babyklena... Er jo bare FOR søtt :D

hehe...ja tror det er noe sånt:P hadde jo liksom tenkt at jeg skulle spare litt til ETTER lille gutten har kommet også. kommer jo til å bli like dumt hvis jeg ikke får brukt de klærne jeg kjøper. har hvertfall vett til å kjøpe i større størrelser og ikke altfor mye smått :P hehe
må le litt av meg selv av og til. er jo umulig å gå inn i butikken bare for å se litt....

Back
Topp