Ultralyd og kjønn

Pia Synnøve

Andre møte med forumet
Hei, er ny her på siden. Har nettopp vært på ul og fikk litt tidligere termin enn mens termin. Prøvde å lage jente denne gangen, så satset på å ha sex noen dager før eggløsning. Men ifølge ul må jeg ha hatt eggløsning de dagene vi prøvde mest. Hvilke erfaringer har dere i forhold til ny termin på ul og den dere hadde. Er det slik at dersom en får senere termin blir det jente? Og tidligere gutt? (Ville forresten ikke vite kjønnet...)

Velkommen til oss! Min termin ble flyttet to dager tidligere enn mens termin, og fire dager tidligere enn legens termin etter ul. Har ikke hørt om at det er sammenheng mellom termin-flytting og kjønn på baby... Men det er mulig jeg ikke har fått det med meg[8|]

Hei og velkommen!
Helt ærlig, så tror jeg det er helt opp til vår herre hva slags kjønn det blir. Eller tilfeldighetene som jeg foretrekker å kalle det. [:D]

UL terminen min ble 1 uke tidligere enn mens termin. Er vel ikke noe oppskrift på hvordan en kan få gutt eller jente, jeg tror ikke det iallfall. Uansett er det mannen som har trumfkortet..... Egget er x og sædcellene er både x og y, så det er det som er avgjørende...... hvem av de som kommer fram først. [:)]

Og forresten: Velkommen til oss! Koselig! [:)][:)][:)]

Bare hyggelig, det vet du[;)] Jada, vet kjønnet på turboen i magen, er ei jente[:D] Vil du vite hva du bærer rundt på(hvis det lar seg gjøre, selvsagt..), eller skal du la forbli en hemmelighet..?

Nei, jeg ville ikke vite det da jeg var på ul i forrige uke. Men treger LITT nå... Det er så lite nøytrale klær å få kjøpt! På den andre siden synes vi det er litt kjkt å ha den spenningen til fødselen.

Back
Topp