Ultralyd og kjønn.

AJT29

Flørter med forumet
❤Januarlykke 2022❤
Går det an å se kjønn i uke 15? Er det noen som har fått vite (riktig) kjønn i denne uka, eller bør man absolutt vente til 16/17?

Jeg har fått vite 12+6 to ganger tidligere, stemte med begge :happy: Hos en erfaren og dyktig fostermedisiner med godt utstyr.

Jeg har fått vite 12+6 to ganger tidligere, stemte med begge :happy: Hos en erfaren og dyktig fostermedisiner med godt utstyr.
Spennende! Jeg skal til TUL igjen når jeg er 13+1 og kan muligens se kjønn da:shy: Problemet er bare om man kan stole på det så tidlig:Heartpink

Min søster var på ultralyd ca da privat da sa de det var gutt. Kom tilbake på ordinær ultralyd noen uker etterpå sa de det var jente, og jente fikk hun. Så rundt uke 15 kan de faktisk ta feil

Min søster var på ultralyd ca da privat da sa de det var gutt. Kom tilbake på ordinær ultralyd noen uker etterpå sa de det var jente, og jente fikk hun. Så rundt uke 15 kan de faktisk ta feil
Ja, de kan alltid ta feil. Noen får også feil på OUL:p

Jeg var på ultralyd på avdeling for fosterdiagnostikk, og jeg fikk klar beskjed av legen (uten at jeg i hele tatt spurte) at det ikke kunne sees kjønn i uke 13.
Jeg hadde ikke stolt på bestemmelse av kjønn så tidlig uansett.

Sniker fra juli :Heartpink
Med første fikk vi vite gutt i uke 13+3, det stemte.
Nå fikk vi vite jente 13+1, og det har blitt bekrefta flere ganger etterpå :love2

Sniker fra februar :)

Jeg fikk vite mest sannsynlig jente i uke14 sist, og det ble bekreftet på oul som var ca uke 19

Fikk beskjed om jente i uke 15. men var en gutt på oul. Og det kom en gutt ut

Sniker fra Desember: det kommer an på hvem du er hos, går du til en dyktig fostermedisiner så får du vite med stor sannsynlighet. Jeg var hos en i Jessheim når jeg var 12+3 som mener jeg nå venter jente med stor sannsynlighet, gjenstår å se på OUL, men har mange venner som har vært der og fått bekreftet tidlig som har stemt ved OUL og fødsel :happy: Det er en mulighet for at det er en gutt som er litt sent utviklet, men han trodde ikke det.

Back
Topp