Ultralyd og kjønn

Ønskebaby24

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Novemberlykke2024❤️
Noen som kan anbefale en klinikk i Oslo som er dyktige på å se kjønn mellom uke 12 og 13?

Hørt fantastiske ting om Dr. Lundring på Jessheim, men det blir ikke mulig for venninnen min da hun har to små hjemme :Heartred
 
Åge på Oslo city legesenter :) begge mine venninner var der tidlig og han så kjønnet som stemte på begge to :)
 
Oslo jordmor og ultralyd klinikk !!!!
https://www.jordmorklinikken.no/

De som jobber der er såå greie og flotte!
Jeg har hvert hos både jordmor for ultralyd og 4D bilde - og han som jobber som gynekolog der på en oppfølgings time etter abort og jeg er alltid super fornøyd etter at jeg har hvert hos dem, på godt og vondt :)
Les litt på de forskjellige tilbudene og se hva som kan passe for deg, eller ring/ send Mail og spørr hva de anbefaler - så er jeg veldig sikker på at du blir fornøyd etter å ha hvert der.
De er veldig hjelpsomme og flinke til å anbefale realistiske timer de dagene du trenger for å komme slik at du får det du ønsker ut av timen, sånn at du ikke trenger å komme flere ganger etter hverandre, hvis det gir mening
 
Sniker fra oktober :)

Jeg anbefaler også Oslo jordmor og ultralyd klinikk.
Med første barnet mitt så jordmor Stine fra klinikken kjønnet på barnet mitt i uke 12+4. Det var riktig det hun tippet fordi jeg hadde tatt nipt test å viste hva det var. De er ufattelig dyktige på den klinikken og du får veldig gode bilder og videoer.
 
Back
Topp