Ultralyd og kjønn

Sørlandsjente90

Blir kjent med forumet
Da vi hadde OUL i uke 19 var jordmora sikker på at det var 2 gutter vi venter. Men da vi har kontroll hver 14 dag med ultralyd, har ingen av de etter det kunne bekrefte at det er 2 gutter er nå i uke 26. Vi fikk ultralydbilde i uke 19 hvor vi mener at det er helt tydelig og klart at det er to gutter. Men da vi fortalte om dette bilde til legen på sykehuset (hadde det ikke med oss) sa han at det kunne like godt være navlestrengene.. så nå sitter vi her hjemme å studerer bildet og kan virkelig ikke skjønne at det skal være noe annet enn to gutter hva mener du? Legger ved bildet

Har en gutt i magen jeg og, og da jordmora så på bildet av han fra denne vinkelen ble hun helt overbevist at det var en gutt :)

Virker som gutter . Vi fikk høre at det var jente men ikke 100, % da jm klarte å se under men ikke ellers. Og de sier om jente så ser du leppene når ser under. Så fikk jeg etter 2 uker en annen gyn og ny jm og de kalte det baby da de klarte ikke se heller.
Så tok vi privat gyn 3D nå i uke 26 og han bekreftet at det er en jente og han sa det samme at en kan se leppene når det er en jente. Om det var en gutt ville vi godt se nå noe som stakk ut.

Navlestrengen på begge to? :p Jeg kan kanskje til nød skjønne at han tenker en av de er jente da tuttene ikke er like store, men jeg ville satt penger på to gutter :p

Jenta jeg har i magen ser i hverfall ikke slik ut nedentil. Her er det sagt 99%. Siden du har tvillinger får du ho ganske mange ekstra ul etterhvert. Forsett å spørre om de ser kjønn, husker ikke når uke det var med guttene mine men på et tidspunkt såg han ballesteinene i pungen og det har nå i hverfall ikke jenter

Navlestrengen på begge to? :p Jeg kan kanskje til nød skjønne at han tenker en av de er jente da tuttene ikke er like store, men jeg ville satt penger på to gutter :p
Var det jeg å sa men han mente at han kunne kanskje se at den ene var en gutt, men veldig usikker på den andre får bare smøre meg med tålmodighet å satse på at de ser det bedre neste gang

Den til venstre ser helt klart ut som den gutt :) Den til høyre har noen hvite streker som gjør meg litt usikker, men er helt sikker to gutter siden dere så det på oul :)

ImageUploadedByBV Forum1476354699.082889.jpg

Her er bilde av ultralyd i uke 19 på sønnen min i 2014! Ingen tvil på at det var gutt. Å jeg skal ha jente denne gangen. Å har sjekka det mange ganger pga tett oppfølging. Å man ser tydelig forskjell ;) så jeg hadde nok følt meg trygg på at dere har to pjokker i magen :D

Var det jeg å sa men han mente at han kunne kanskje se at den ene var en gutt, men veldig usikker på den andre får bare smøre meg med tålmodighet å satse på at de ser det bedre neste gang
Men de er jo eneggede og i samme fostersekk? Da kan de vel ikke være to ulike kjønn?

Men de er jo eneggede og i samme fostersekk? Da kan de vel ikke være to ulike kjønn?

De deler visstnok ikke indre fostersekk og de er usikre på om det er to morkake som ligger i hverandre eller om det er en. Så om det er enegget eller toegget får vi ikke vite før de er født.

Ser ut som to gutter ja :) vi fikk se fra siden og da var det ingen tvil :p Dere får nok mer klarhet i det etter hvert :)

Vis vedlegget 202110

Her er bilde av ultralyd i uke 19 på sønnen min i 2014! Ingen tvil på at det var gutt. Å jeg skal ha jente denne gangen. Å har sjekka det mange ganger pga tett oppfølging. Å man ser tydelig forskjell ;) så jeg hadde nok følt meg trygg på at dere har to pjokker i magen :D

Satser på at ho ene har rett i at det er to gutter ja :-) har jo handla ting til to gutter så får se hva de sier på ultralyd til tirsdag :-)

På ultralyden hos meg sa jordmor at på jenter så ser kjønnsleppene ut som øverste del av ett hjerte.. 3 hehe. Jeg vil si det er to gutter☺️

Haha, flott bilde! Så da veldig guttete ut dette, spør du meg :D

image.jpeg
Da vi hadde OUL i uke 19 var jordmora sikker på at det var 2 gutter vi venter. Men da vi har kontroll hver 14 dag med ultralyd, har ingen av de etter det kunne bekrefte at det er 2 gutter er nå i uke 26. Vi fikk ultralydbilde i uke 19 hvor vi mener at det er helt tydelig og klart at det er to gutter. Men da vi fortalte om dette bilde til legen på sykehuset (hadde det ikke med oss) sa han at det kunne like godt være navlestrengene.. så nå sitter vi her hjemme å studerer bildet og kan virkelig ikke skjønne at det skal være noe annet enn to gutter hva mener du? Legger ved bildet
gutt til oss og slik ser han ut

Back
Topp