ultralyd og kjønn.

heksa

Elsker forumet
Noen som har bestemt seg for å ikke vite hvilket kjønn som befinner seg i magen?
mannen vil ikke vite, men jeg vil.. Hehe. Har 2 jenter fra før og synst det var så praktisk å vite! Vil liksom ikke ha 20 hvite og grå bodyer... Hehe. Er min nr 3, men mannen sin første(og siste), så han ville spare på gleden og følelsen til fødselen.. Jeg tok som en selvfølge at vi skulle vite, så kom litt brått på. Dumme mannen:p
 
Noen som har bestemt seg for å ikke vite hvilket kjønn som befinner seg i magen?
mannen vil ikke vite, men jeg vil.. Hehe. Har 2 jenter fra før og synst det var så praktisk å vite! Vil liksom ikke ha 20 hvite og grå bodyer... Hehe. Er min nr 3, men mannen sin første(og siste), så han ville spare på gleden og følelsen til fødselen.. Jeg tok som en selvfølge at vi skulle vite, så kom litt brått på. Dumme mannen:p
Dette er jo vår første men jeg har alltid tenkt at jeg vil vite men samboeren min vil heller ikke så har vel tenkt at da skal jeg prøve å holde ut da å vente i spenning☺ får se, men blir jo for teit hvis jeg veit for da skjønner jo han det fort også så man må jo prøve å bli enige☺
 
Kan ikke du vite og ordne det praktiske. Også kan mannen din la der være overraskelse?
 
Jo var innom tanken at jeg skulle vite uansett, men er så redd for at jeg forsnakker meg... Er mange måneder fra ul til babyen blir født, så fort gjort å forsnakke seg:oops:
 
Har sagt at jeg ikke ville vite denne gangen, men tror det blir vanskelig å si nei på ul :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må man si fra på ul at man ikke vil vite eller spør de? Husker ikke fra sist :/
 
Back
Topp