Ultralyd og kjønn

lillesøster

Flørter med forumet
Dere med barn fra før, hvor tidlig fikk dere vite kjønnet på babyen? Hørte om ei som fikk vite det i uke 13. Kan dette stemme?

Man kan kanskje se det da, men ville ikke stolt 100% på det før ordinær u.l.
Min kusine fikk tidlig beskjed om to gutter, men kontra om at det definitivt var 2 jenter senere, og det stemte :)

Skjønnet skal jo på en måte være tydelig da, (http://baby2see.com/gender/external_genitals.html- ang åssen se om det er gutt/jente så tidlig), men tror at det bør være en med et bra øye som kan se riktig så tidlig som det.
Selv fikk vi ikke greie på det før uke 18 på ordinær UL. At det var jente. Og det stemte jo.

Jeg fikk vite det da jeg var 14 uker.

Jeg har ikke hørt om noen som har fått vite det før tidligst uke 16. Ser ikke poenget med at de sier det før da siden de lett kan ta feil i starten.

Jeg var på UL i dag (10+1) og da så det ut som en gutt og gyn. sa også at det kanskje er det. Men etter å ha sett på disse bildene: http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html så vektlegger jeg det ikke så mye. I forrige svangerskap fikk jeg vite det på den ordinære UL og jeg vil ikke regne dette for sikkert før jeg eventuellt også får høre det samme der. ;-)

rock on skrev:
Jeg fikk vite det da jeg var 14 uker.

Tror det var noe sånt her også.. Trodde ikke på det, men etter å ha blitt fortalt at det var jente 5-6ganger på ulike ultralydundersøkelser tenkte jeg at det måtte stemme. Og jammen gjorde det det ;)

Jeg var på UL i uke 12, da sa JM at hun ikke så noen guttetiss hehe... men tenker ikke så mye på det, får se på ord UL :)

Fikk vite det i uke 14 sist. "Stasen" sto rett til værs, så det var ingen tvil om at det var en liten gutt :)

Denne gangen skal jeg ikke på ny UL før den ordinære og jeg håper at den lille vil avsløre seg selv da :)

Fikk vite det i uke 13+3 forrige gang. Skal på uli uke 13+2 denne gangen, så lurer på om han ser hva det er denne gangen også. Venter uansett til ordinær ul med å kjøpe inn blått eller rosa

Back
Topp