ultralyd og kjønn?

Dråpe

Elsker forumet
Hei og hopp! Vi var til ultralyd i dag.[:)] Det var kjempe kos å se den lille snurre rundt der inne[:D] H*n så ut som h*n koset seg der inne, lå å vridde seg rundt hele tiden[:)]

Etter at ho hadde sjekket at alt var bra, spurte vi litt forsiktig om ho kunne se hva slags kjønn det var, men da fikk vi til svar at det gadd ho ikke bruke tid på så lenge barnet var friskt.
hmm...vet det ikke er standard å få vite kjønnet, men jeg skjønte liksom ikke hvorfor det var så mye ekstra å bare se litt heller, ho visste sikkert at mange foreldre syns det er litt ekstra spennende om de kan se etter. Hvis det var vanskelig å se det kunne jo ho heller sagt det, for det er jo helt forståelig. Ho tittet jo opp og ned på babyen i nesten en halvtime, så litt kan ho vel ha sett...
Kan hende vi tar oss råd til 3d ultralyd da,[:)] da sier de sikkert hva det er, men hvis ikke er det litt ekstra spennende å ikke vite det også, syns bare jormora kunne vært litt mer koselig-syns ho virket så furten.

Det var tåpelig av jordmor å si! Hvis hun har en dårlig dag skal ikke det gå ut over hennes pasienter, det er tross alt en stor begivenhet for de vordende foreldrene! Men ellers var det bra at alt står bra til med den lille da!

Går jo ann å være litt medmennesklig da.... Høres ut som noen trenger å finne seg et nytt yrke.

kor dumt då. hadd ho stått opp på feil sia a sænga eller?
æ fikk vite at æ venta ei jente. å han brukte lang ti på å leite før å være sekker.
vi ska mest sannsynli på 3d ul ætter nyttår sia typen ikkje fikk være me på ul.
må bærre sjå om vi får time når æ e på ferie i tromsø

jeg hadde ringt å klaget!!!!!!!! det skal jo ikke gå an. hadde forlangt ny ultra!!!!!!! vi var på ultra den 16 des. og jordmor tok seg god tid og spurte oss helt på slutten om vi ville vite hva det var. og det ville vi selvfølgelig, så her blir det en lita jente 18 mai[:D]

Går det ann!!!! Stakkars deg jeg hadde ringt å klaget det koster de ikke noe å fortelle det jeg er sikker på at det hadde hun sjekket allerede. Når jeg var på ul så spurte jeg jordmor om hun så hva det ble å da sa hun ja det ser ut som en jente de har så peiling i dag at!!
Syns jo synd på deg som fikk det svaret...ønsk deg en 3d til jul[:D]

[:)] Ja, det hadde vært en kjempe fin julegave! Der har de ihvertfall god nok tid til å sjekke[:)] Ble litt skuffet av jordmora, men det var fortsatt utrolig kos å se babyen da[:)]
Mannen min har også veldig lyst til å dra på 3D ultralyd, så jeg får se etter nyttår om vi har råd[;)]

Næææi????er det mulig? På min ultralyd så spurte jordmor på forhånd om vi ville vite kjønnet el ikke...og det ville vi gjerne så hun fant ut at det var en liten gutt inni magen som var frisk og fin:) bytt jordmor da vel...hadde jeg gjort....

Ja vi også har lyst til å ta etter nyttår...jeg har bursdag nå den 29/12 så jeg kan jo ønske meg penger å gå å ta en 3dul...... God jul.....
ORIGINAL: Dråpe

[:)] Ja, det hadde vært en kjempe fin julegave! Der har de ihvertfall god nok tid til å sjekke[:)] Ble litt skuffet av jordmora, men det var fortsatt utrolig kos å se babyen da[:)]
Mannen min har også veldig lyst til å dra på 3D ultralyd, så jeg får se etter nyttår om vi har råd[;)]

hei! du var ikke på ultralyd på ullevål? vi møtte nemlig også en utrolig lite trivelig jordmor der..

Back
Topp