Ultralyd og hjerteslag

Nelly84

Glad i forumet
Dere som har vært på tidlig ultralyd og sett hjerteslag, hvor langt på vei var dere?
Jeg var på ul i midten av uke 5, da var det bare fosteranlegg.. Skal tilbake på tirsdag og da er jeg et sted mellom 6+3 og 6+5.. Burde se noe da? *spent*
 
Ja da ser du nok noe :) Jeg venter på time til ul selv :)

Var ca 7 uker når jeg var på første ul med nr 2, å da så vi ett fint hjerte som slo godt :)
 
Du skal kunne se hjertet da tror jeg:)
Jeg skal på ultralyd 7+6:)
 
Jeg skal til kontroll hos legen nå på torsdag, hva blir gjot der? Sjekker de hjerteslag etc da? Eller tar det bare blodprøver og urinprøve?

Jeg kunne ha tenkt meg en tidlig UL, men bare fordi jeg er spent fordi alt er nytt for meg xsmile5
 
Jeg skal til kontroll hos legen nå på torsdag, hva blir gjot der? Sjekker de hjerteslag etc da? Eller tar det bare blodprøver og urinprøve?

Jeg kunne ha tenkt meg en tidlig UL, men bare fordi jeg er spent fordi alt er nytt for meg xsmile5

Blodprøver, blodtrykk, fylle i papirer som regel. Synes du kan spørre om henvisning til tidlig ul siden dere har prøvd så lenge og at du er så spent. Om ikke legen går med på det kan dere alltids gå til privat, men det koster rundt 1000-1500 kr.
 
Blodprøver, blodtrykk, fylle i papirer som regel. Synes du kan spørre om henvisning til tidlig ul siden dere har prøvd så lenge og at du er så spent. Om ikke legen går med på det kan dere alltids gå til privat, men det koster rundt 1000-1500 kr.

Takk for svar :) Ja, vet at det ikke er så lurt å sjekke etter hjertelyd så tidlig, fordi det kan være vanskelig å finne :woot: Og mange blir mer redde for at noe er galt :shy:
 
Skal til jm når jeg er 9 uker. Hun kunne ikke garantere at vi hører hjertelyd.. Men skal jo på ul uka før :)
 
Back
Topp