Ultralyd og babyspark. <3 <3

Tuppsi

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
var på ul i går og alt såg heilt perfekt ut og det var ein tilsynelatande frisk og flott liten merk:lubben baby inni magen min. :P Alt såg bra ut, men blei satt tilbake ei veke :S Så ny termin er 21.januar. men til lenger ut i januar til mindre sannsynlig er det at det blir desemberbaby :D :D :D (Er sjølv født seint i desember, 28). Babyen var kjempe fotogen, byrja med å være rolig og blei meir aktiv etterkvart. Så fikk sjå 10 fingrar og turning. På slutten var lisjegull lei og la handa over hodet og vi fikk alle ein assosiasjon av at no var det nok. :P 

Også har det vore aukande aktivitet i magen den siste veka og eg kjenner dagleg små bobler og spark frå lisjegullet. Heilt fantastisk å kjenne liv og vite at alt er bra. :D 

<3 <3 <3 Lisjegull <3 <3 <3 
 
Bedre med langt ut i januar ja! :) her er terminen 1 januar, så meget godt mulig det blir desember baby :p
Bra alt sto flott til med lille nurket ditt :))
 
Så koselig. har termin 6januar jeg. Er sikker på at jeg får romjuls baby, men håper på januar.
 
Krysser fingrane for at dere bikker nyttår. :D Var fantastisk å sjå lillegull og er så leeeeeeenge å skulle vente i 5 mnd til. :P 
 
Krysser fingrane for at dere bikker nyttår. :D Var fantastisk å sjå lillegull og er så leeeeeeenge å skulle vente i 5 mnd til. :P 
 
Back
Topp