Ultralyd og <3feil. Oppdatert.

helene7

Forelsket i forumet
I morgen klokken 11 skal jeg på UL for å se på hjertet til babyen. Jeg er kjempespent og litt nervøs. Jeg håper at alt er som det skal være. Grunnen til at jeg skal på undersøkelsen er alvorlig hjertefeil i nær slekt. 

Oppdatering:
Da har jeg vært på ultralyd og sett en liten krabat med 10 fingre og ti tær. Hjertet hadde alle fire kammer og navlestrengen var fin. Hvis det hadde vært noen store misdannelser ville det bli sett i dag. Han sjekket lillehjernen, ryggen, nyrene, telte fingre, så på en upåfallende profil og normal munn. Den hadde væske i magesekken og blæren. Jeg må tilbake på en ny UL av hjertet i uke 22, men det er jeg ikke bekymret for. Jeg tenker at så lenge det ikke er en alvorlig misdannelse, og det skulle uheldigvis vise seg å være en liten feil, så er det ingenting i forhold til hva babyer med alvorlig hjertefeil må igjennom. 

Jeg glemte helt å spørre om kjønn for jeg var så glad for at det så normalt ut. 

Skjønner du er spent! Masse lykke til i dag! Håper de finner at alt er bare bra :)

Lykke til i dag, håper de finner ut at alt er i skjønneste orden!

Lykke til, håper alt er i orden med den lille.

Lykke til, håper alt er akkurat som det skal :)

Lykke til!! Godt du får god oppfølging.
Kun noen minutter til ul nå. Jeg krysser fingrene for dere og venter spent på oppdatering :)

Lykke til :) Krysse fingre og håper alt er bra med den lille! Venter spent på oppdatering :)

Masse lykke til! Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden :)

Lykke til!! Håper det går/har gått bra idag!

masse lykke til! krysser fingrene for deg

Lykke til:)

Så bra at alt så fint ut :) Godt å slippe å gå og være nervøs! 

Så fantastisk!!! Herlige nyheter!!! Skjønner godt du glemte å spørre om kjønn, slikt kommer definitivt i andre rekke!!!!

Så bra at alt så fint ut:) 

Syns dette høres veldig lovende ut! Tror nok ikke du har noe å bekymre seg for 

Så fint å høre at alt så bra ut. Godt å slippe å gå med den bekymringen hengende over seg!!

så godt å høre alt er som det skal være på nåværende stadie :D

Back
Topp