Ultralyd nr 4 idag =)

minnik

Blir kjent med forumet
Hu hei, som tiden flyr!! Straks 15 fullgåtte uker tilogmed. Og formen bedrer seg for hver dag som går =) Jippi! Kvalmen ser sakte, men sikkert ut til å slippe taket og brekkningene er neeeesten helt bort (bare når det er ekstra travle morgener og jeg ikke får våknet skikkelig i senga).. Ellers er jeg enda en del trøtt, sliten og utmattet og kjenner noe hodepine innimellom.

Men det går bra!! For alt inni magen min er som det skal og den lille trives! :D

Idag er det 5 uker til min neste og den ordinære ultralyden, så får smøre meg med tålmodighet... Har jo vært vant med ul annehver uke til nå og hadde jo faktisk vår 4.ul idag, så skal ikke klage =) Får ikke mer oppfølging nå da, og følger normal svangerskapsomsorg videre.

Idag så vi tydelig at både nyre, magesekk, hjernehalvdel, lunge, fingre og tær, nese og munn, mage, legger og lår, armer og ben, osv var som det skulle. Vår lille peivet med armer og ben, strekte på sine fingre og vi fikk tydelig se tommelen flere ganger :)) Herlig å følge med fra gang til gang hvor fantatisk mye som skjer den første tiden! Og jordmoren kunne si at hun ikke så noen tisselur... hihi. Men at det ikke var for sikkert, så mor fikk ikke dra på kjoleshopping enda sa hun :P Venter i spenning til neste gang og er strålende fornøyd med at vår lille vokser og har det bra!!! Ingenting er mer viktig enn det <3

Dagens lille oppdatering fra meg =)

Har dere det bra da, jenter?
 
Såkoseliiig :D

alt er bra her, men begynner å bli over emosjonell :P Blir fort glad, og ekstremt fort lei^^ 
 
Ååå..så trivelig.
Skal på min 4. ultralyd om 1 uke og 1 dag.. Og om 3 uker skal jeg på ordinær ul.
Helt fantastisk å se hvor mye h*n vokser på så kort tid.
Får også ekstra oppfølging, grunnet flere SA, men endelig ser det ut til at vi skal få vår lille. Alt ser helt normalt ut her og, å det er så godt å vite.
Sist vi var på ul, for 2 uker siden, så mente jordmor på at det var en liten gutt, men vi måtte vente med innkjøp kun gutteting, da det var litt usikkert.
Neste ul skal vi til lege- som er spesialist ( i forbindelse med fosterdiagnostikk- hvor de sjekker alt de kommer over på ul for å sjekke om noe avvik), så da kom vi til å få vite garantert om det er gutt eller ikke. Virkelig stor stas dette her
 
Back
Topp