Ultralyd nr 2 i dag!

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Åå lille bamsemums har vokst som den skal. Herlig. Fikk omtrent samme termin som på første. Fikk og ny time om 2- ish uker for å sjekke morkake og nakkefold. Begynner på Albyl-E etter helgen som jeg skal bruke til noen uker før fødsel.

Fikk ingen bilder da=( Men måå ha neste. Haha

Så bra å høre! Jeg skal også på nakkefoldkontroll på mandag. Merker at jeg både gleder og gruer meg, men kvalmen tilsier vel at det fortsatt er noe der. Er 12+0 i dag :)

Så bra!:Heartred

Så bra ! [emoji173]

Så godt å høre! :) Jeg var også på TUL nr 2 i går og fikk hilse på lille. :Heartred Og skal begynne på albyl-e til uka. Begynner litt seinere enn deg da, er 11+1 i dag. Fikk beskjed om å begynne i uke 12 (som fra 12+0), men vurderer en bitteliten tjuvstart. :angelic: Vil begynne å gjøre noe aktivt for å unngå det som skjedde sist ...

Vi fikk heller ingen bilder, og jeg syns det var dødskjipt. Neste gang vil jeg ha!!

Så godt å høre! :) Jeg var også på TUL nr 2 i går og fikk hilse på lille. :Heartred Og skal begynne på albyl-e til uka. Begynner litt seinere enn deg da, er 11+1 i dag. Fikk beskjed om å begynne i uke 12 (som fra 12+0), men vurderer en bitteliten tjuvstart. :angelic: Vil begynne å gjøre noe aktivt for å unngå det som skjedde sist ...

Vi fikk heller ingen bilder, og jeg syns det var dødskjipt. Neste gang vil jeg ha!!
Fikk beskjed sist og denne gang at 11 uker er bedre enn 12 så ville absolutt tjuvstartet ja=)

Rart de sier så forskjellig. Hm. Men ja viktigste er å ta de♡

Fikk beskjed sist og denne gang at 11 uker er bedre enn 12 så ville absolutt tjuvstartet ja=)

Rart de sier så forskjellig. Hm. Men ja viktigste er å ta de♡

Ja, veldig rart ... Men får hente de ut på mandag og starte da, da er jeg 11+3.

Back
Topp