Ultralyd-mitt liv sjokk!!!

Spireknoppen

Blir kjent med forumet
Fikk en liten blødning i dag tidlig. Ringte legekontoret og fikk beskjed om at det var vanlig. Jeg lurte likevel på om jeg ikke fikk komme inn på en legetime og evt høre hjertelyden. Helsesekretæren sier at det ikke er nødvendig og at en blødning er vanlig. Jeg ble så sinna! Er det mulig!? Hvilken kompetanse har hun til å vurdere det???

Uansett, reiste på jobb, som er i en annen kommune, og gikk på legekontoret der. De tok meg inn med en gang uten spørsmål og der hadde de ultralyd. Jeg la meg på benken og legen kom inn. Han satt lenge og så på sjermen uten å si noe. Etter en stund sier han at det er tvillinger!!! SJOKK! Var ikke forberedt på det i det hele tatt!! Synes også det selvfølgelig det er veldig artig og koselig! :) To hjerter banket og alt var bra :) Puls på 155 og 170 :) Sjokket har enda ikke lagt seg. Er det flere her inne som venter tvillinger så vi kan utveksle erfaringer?
 
gratulera så møye.;)
 
Oi så skummelt og gøy på samme tid!!
Da blir det action i heimen hehe
Gratulerer!!

Men for en behandlig du fikk av legekontoret da.
Godt du fikk komme til på det andre!
 
WÆÆÆÆÆÆ!!! gåsehud!!!!! hjelpes!!! så gøy!!!!!!!!!!
 
Takk:) Det er skrekkblandet fryd og om mulig enda mer uvirkelig!:)
 
åh så artig!! :D å skummelt :p Gratulere :)
 
Nei, så morsomt! :) Gratulerer med to spirer. Jammen bra du fikk komme inn til legetime på den andre plassen. Det skulle da virkelig bare mangle! Er så mange som jobber på legekontor som burde ta seg ei pære!!!

Jeg var forresten opprinnelig gravid med tvillinger, men den ene falt fra allerede i uke 5-6.
 
Gratulerer med tvillinger :-D
 
Gratulerer så masse med tvillinger!! emoticon emoticon
 
Oi. Gratulerer så mye. Kan tenke meg det var et sjokk ja, men det blir nok mindre skummelt etter hvert som en får vendt seg til tanken.
 
Takk igjen, jenter! Utrolig! :D Helsesekretær på legekontoret skulle hatt seg en smekk og jeg vil nok gå videre med det for det er deres plikt til å følge opp, støtte og veilede. En bekymret kommende mor trenger også å bli trygget fir at mor er stresset går også utover fosteret/fosterene.
 
Åj så gøøøøøøøøy!! Kjempe spennende, må bare le av meg selv jeg er så hormonell for tiden, begynte å grine når jeg leste det :) Er veldig glad på dine vegne!
 
wow! gratulerer med tvillinger i magen da! :-D
 
WOW!! :D
Gratulerer så veldig:) Så fantastisk morsomt! Tror jeg hadde fått lettere sjokk jeg også ved den beskjeden:D
Har du eller barnefar tvillinger i familien?
 
gratulere med to i magen :-) kan tenke mej at det var et stort sjokk :-)
 


vio skrev:
Oi så skummelt og gøy på samme tid!!
Da blir det action i heimen hehe
Gratulerer!!

Men for en behandlig du fikk av legekontoret da.
Godt du fikk komme til på det andre!

sign!
 
Back
Topp