Ultralyd mandag...

Sess1976

Forelsket i forumet
altså i morgen..[;)] Har gått på progynova siden 12 januar nå..så i morgen skal jeg inn for å se om alt er klart for å starte på klinkekulene..[:D] Det er jo så sinnsykt mye som skal klaffe..livorslimhinne skal være tykkere enn 7 mm og eggposene ikke større enn 10 mm.. puhh [X(] blir helt svett jeg.. Og neste hinder kan være at egget ikke klarer opptining..forferdelig mye å tenke på syns jeg..
Men jeg har en utrolig god følelse at denne gangen skal det gå...har tro på medisin som er uregistert i norge jeg..[:D] 

Så kanskje i morgen får jeg vite når jeg blir ruger igjen..de har sagt i uke 5 tidligere, men det er jo tross alt 7 dager i den uken også..[;)]

Krysse krysse krysse

Venter spent på oppdatering imorgen ettermiddag[:D]
Mye som skal klaffe ja[8|] men håper den gode følelsen din viser seg å være riktig[;)]
er det "fosterklister" du tar??

"Fosterklister"??? Det har jeg aldri hørt om...hehe[:D] Jeg skal ta progestan kapsler eller klinkekuler når alle forhold ligger til rette...er det de som blir kalt det kanskje???

ORIGINAL: Apple

Lykke til! [:)] Du får oppdatere oss etterpå!

UL gikk strålende...livmorslimhinne på 11mm og et par tre små eggposer..[:)] Jeg ble faktisk satt opp allerede på onsdag, altså i morgen for innsett...[:)] Jeg ble helt satt ut, fordi det var snakk om innsett i uke 5. Men jeg er bare glad jeg.
Sykehuset skulle ringe meg i dag mellom kl 13-15 for å fortelle meg hvordan egget/ene hadde klart opptinning, men jeg hørte aldri noe fra dem[8|] Så jeg vet ikke hvordan det ligger ann enda. Så jeg må ringe i morgen tidlig for jeg har time til innsett kl 1340.

Takk for alle lykkeønskninger fra dere alle..så skal jeg oppdatere dere mer i morgen..[:)]

Kanskje er jeg ruger igjen i morgen...trall la la la la...me so happy[8D]

ORIGINAL: Vugge

Så bra!! Gratulerer! Hold oss oppdatert da.(Ikke det at vi er nyskjerrrige her inne altså) [;)]* håper du kommer tilbake som ruger i morgen!!*

oi så bra da, ja det må være gøy å få den beskjeden, lykke til med innsett idag. krysse alt jeg har for at egge setter seg nå altså

Back
Topp