Ultralyd kl 15 i dag!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Vel skal til fødselslegen min idag kl 15. Hadde egentig time på fredag men orker ikke vente til da.. Så fikk heldigvis en time i dag!!! [:D] Så da får jeg se Bolla vår om noen timer, å han sjekker livmorhalsen å alt. å jeg kan prate med han om disse teite kynnerene... For hvis dette fortsetter holder jeg ikke ut.. De blir verre og verre nå..å kommer oftere og oftere... Dusteting det der asså...

Håper jeg kan få noen trøstende ord hos legen etterpå....

Ellers ønsker jeg dere snupper en fin dag videre[:D]

PS: hvem bæretøy anbefaler dere? Vil ikke bruke Babybjørn, å heller ikke ringslynge da jeg har hørt at det ikke er bra heller...var i mediene om at det var noen som ble trekt tilbake pga flere dødsfall i utlandet... (ringslynge altså....)
Fins så mange der ute å vet jo verken opp eller ned på noen av de...

Så bra!!! Krysser fingrene for deg!! [:D] 
Lykke til [:D]

Klemme på [:)]

Takk takk... ps håper du får trøkt hu kjærringa med bagen langt ned i støvlan... makan til fjott...

Lykke til på ul idag! Skjønner godt det må være slitsomt med alle disse kynnerne.

Vil anbefale meitai som bæretøy. Brukte det på sønnen min fra nyfødt frem til jeg ble gravid igjen.
Det finnes mange varianter å velge mellom, men er også ganske lett å lage selv. Jeg har laget alle mine selv.

ORIGINAL: ThereseAa

Lykke til på ul idag! Skjønner godt det må være slitsomt med alle disse kynnerne.

Vil anbefale meitai som bæretøy. Brukte det på sønnen min fra nyfødt frem til jeg ble gravid igjen.
Det finnes mange varianter å velge mellom, men er også ganske lett å lage selv. Jeg har laget alle mine selv.

Ja jeg tittet på de..men det fins jo så mange forskjellige typer under de forskjellige navnene..blir litt gal..he he..

ORIGINAL: Pinata

Takk takk... ps håper du får trøkt hu kjærringa med bagen langt ned i støvlan... makan til fjott...

Back
Topp