Ultralyd, Jente/ Gutt ?

1981

Andre møte med forumet
Da har jeg vært på ultralyd og sett at alt er som det skal være 
Var veldig sjenert der inne da lå ganske så godt der inne :) Men Jordmor sa at det med stor sansynlighet for at det ble jente :) Så håper hu har rett, litt redd for å kjøpe noe i rosa enda.. hehe Har 2 gutter fra før og håpet for jente er der :) Hvor sikker kan man stole på jordmor ??

Ny termin 18.07.2012 :)

Da me var på ultralyd så fekk me eit kjempe bra bilde av babyen som låg med føttene rett ut til siden, og kjønnet på babyen blei veldig tydelig da me såg noe som stakk frem mellom føttene :-) Jordmora sa at dei ikkje fekk lov å sei at dei var 100% sikker på noe, men at det var liten tvil om at det var ein gut.. Så eg føler meg ganske sikker på at det skjular seg ein gut i magen! Hadde jordmora vore litt usikker, så hadde eg ikkje turt å stola fullt å heilt på om det var det eine eller det andre..

Etter 3 ultralyder, der 2 sa det så mest ut som en gutt og en 3. der det var helt klart og tydelig er jeg  ganske sikker på at det er en gutt jeg får.

Vet om flere som har fått beskjed om at det var jente og i senere tid fått vite at det var gutt, men aldri omvendt.

Jeg fikk vite at jeg kunne tenke mer på jente navn enn guttenavn og kommer til å kjøpe et eller et par jenteplagg så kan jeg heller selge de igjen om det blir gutt. Har gutt fra før. Blir ikke lei meg om jeg får gutt igjen men hadde jo vært kos med en av hver.

i forrige graviditet var han som tok ultralyden 99% sikker på at det var en jente i magen, han tok feil gitt, og han dobbeltsjekket også hehe, på 3D ulen fikk vi vite at det var en gutt der inne <3

Helt likt her, har to gutter fra før, babyen var ganske sammenkrøllet og jordmor var ikke helt sikkert men sa at det mest sannsynlig er en jente. Jeg selv har en supersterk jentefølelse, iom at dette svangerskapet er helt annerledes, så tilsammen så er jeg sikker på at det er en jente:-)

Back
Topp